Gå til innhold

Om å vise hensyn...(ikke for sarte sjeler!)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vil så gjerne vise velfortjent hensyn til dere som IKKE har mistet et barn, og misliker innlegg fra de som har mistet...

 

Føler med dere for ALL denne bekjymring om KANSKJE å minste spiren....i 1.trimester!

 

Skal tenke på dere I 2.trimester...eller 3.trimester... eller når dere har født deres velskapt barn.

 

Når dere bekjymrer dere for de første månedene med amming, om barnet får nokk mat...

 

Når dere bekjymrer dere for at de første stegene skal ende i ett fall i asfalten..

 

Når dere bekjymrer dere for at de skal bli mobbet på skolen..

 

...har kjærlighetssorg på ungdomsskolen...

...bruker harsj på vidregående..

...kommer seg på bena i begynnelsen av voksen alder...

...bærer sitt første barn, og hvordan de takler foreldrerollen..

 

De som aldri bærer denne bekjymringen fordi de aldri fikk barn, er heldige, ikke sant!?

Hvordan våger de seg å prøver å få empati og sympati for de få gangene de så lyset i tunellen... og nesten ble foreldre!?

Hvordan kan de FORSTYRRE oss med velbårne barn, med sine bekjymringer!?!

I tillegg begynner de allerede nå ved 1 trimester!!! Frekt!

 

Jeg lurer bare...?

 

Jeg hadde kanskje vært enda snillere i innlegget mitt, og mer hensynsfull om jeg signerte med mitt nick, men det driter jeg i!!

Vil bare få fram hva JEG føler, koste hva det koster vil! Om noen blir såret.. hva så??!?

 

Så jeg signerer med ANONYM.

Komisk, fordi jeg vet at dere alle vil kjenne meg igjen, jeg bor i et glasshus, på rigneapperatet står det "feiging" og jeg elsker å kaste stein...

 

Det er ganske mange av meg der ute, og vi liker IKKE å stå for mine egne meninger.

 

Barna mine er lett å gjennkjenne, det er de som dytter andre barn i barnehagen, mobber på skolen og svikter vennene sine i voksen alder!

 

Vi møtes helt sikkert, og deler våre kjipe bekjymringer ved neste anledning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hører egentlig til på 2.trimester, men tittet innom, og så innlegget ditt. MEGET bra skrevet :)!!!! Applaus til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen synd på deg.

Om du har et stort behov for å fortelle når, hvordan, hvorfor det er å ikke bli gravid, eller å miste så finnes det faktisk egne sider til deg her inne. Innlegget ditt var så rotete at jeg egentlig ikke helt så poenget ditt. Snakker du for deg selv eller for andre?

Jeg personlig har ikke noe imot at noen deler sin sorg her inne på 1.trimester, men det er grenser for hvor detaljert et innlegg trenger å være. Ikke alltid overskriften forteller hva innlegget skal handle om heller. Hva som kommer i trusen ved en abort trenger jeg ikke vite. Det er vel disse detajerte innleggene vi reagerer på. Vil noen vite så spør man.

 

Ønsker deg lykke til videre! Kanskje du også bør være glad for oss andre som det går bra med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et barn på 2 år og er kommet over i 2 trimester, har aldri mistet i et svangerskap, heldigvis...

Dette var et rotete digresjon, med litt ironi... Fin måte å få ut frustrerte tanker på...

 

Håper ett menneske kanskje skjønner mitt rot, og kanskje neste gang den personen møter en som lider av frykt og sorg at han/ hun klarer å vise litt medmenneskelighet!

 

DU har tydligvis ikke mistet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...