Gå til innhold

Snuppa prøver å åle seg fremover..er ikke det "alt for tidlig" ?

Anbefalte innlegg

Skal hun ikke være baby lenger altså? Virker som hun er fast bestemt på det å ikke være det iallefall:P

Hun er 3 1/2 mnd, og ruller rundt begger veier, og snur seg "sidelengs" (hvis dere forstår?)

Nå har hun begynt å forsøke å "åle" seg fremover..med engang jeg legger henne ned, snur hun seg over på magen og kaver noe vanvittig med å komme seg fremover.. Ja, det er jo ikek sikkert det er det hun prøver på i det hele tatt..men det ser sånn ut:P hehe.

Hun har da klart det innimellom..altså, ikke veldig langt...*ler*

Hvor er det blitt av baby min?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg syns også Hamza kunne vært liten baby lengre! Han åler seg litt frem og bakover nå :D ikke langt da, og snur seg etter leker og sånn. Ligger og vifter med beina hehe. Morsomt da!

Når vi var på kontroll da han var 4mndr og 13 dager dro han seg fra å ligge den ene veien til å havne 45grader mot venstre. Skjønte du det?! hehe

gutten min var ti uker da han begynte å snu seg, nå er han 3 mnd og er av leketeppet på et blunk. Er veldig aktiv. Syntes jenta mi var aktiv, men han her overgår henne totalt. Synes liksom den babytida var fryktelig kort denne gangen.....

He he! Flinke babyer! Min babygutt på 5 mnd er baby ennå. Er rolig og utrolig kosete. Det siste nye er at han holder oss godt rundt halsen og gir kos :o) Kan sitte på fange en time å bare kose :o))) Elsker å ligge på magen å gjøre armhevinger og trekke knærne under seg, eller ligge på rygg å gripe tærne. Men absolutt en veldig rolig type ja og mammaen, jo hun nyter dagene ;o)))

Vet ikke helt jeg, vesla her gjorde det paa samme maaten rundt den tiden. Hun kunne rulle og var veldig sterk i beina saa hun dyttet seg selv fremover med beina. Armene hang etter - et veldig snodig syn=)

Kos deg masse med aalingen=)

Annonse

Lillegutt åler seg rundt som bare det han...har gjort det i tre uker...det går så fort, er litt stolt også da over at han klarer så masse allerede, men det er veldig upraktisk, må passe på hele tiden :)

Vi får bare være stolte *hihi* Flinke bebiser!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...