Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 er det farlig for gravide å få brannkopper?? det går brannkopper i barnehagen til sønnen min, han har heldigvis ikke fått det ...ennå, men hva hvis han får det? jeg er 29+2 uker på vei.
Gjest Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Da bør du nok spørre legen om du bør holde ham hjemme til epedemien har gitt seg. Kan ikke forestille meg at det er spesielt sunt hvertfall..
tira fødte 24/08 Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 da må du holde ham hjemme. søsteren min fikk streng beskjed om å holde sønnen sin hjemme da det herjet brannkopper der hvor han gikk. hun var gravid, og fikk beskjed om at dette var farlig for gravide.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Ring på legekontoret å spørr...brannkopp virus har de fleste i seg, det kommer som utbrudd i åpne sår, kviser, flisete neglebånd osv. Er veldig smittsomt. De som er i barnehaggen skal holdes hjemme til de får behandling ( Fucidin( antibiotika) - krem som smøres på sårene) .
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Her svarer jordmor på samme spm. http://www.babyverden.no/templates/QApage____2811.aspx
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 takk for svar:) tror jeg hører på det jordmoren skrev jeg. hun vet helt sikker hva hun snakker om:) Men håper vi slipper å få det i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå