Purris Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Hvordan vet man at hodet har festet seg? Jeg har i det siste hatt press der nede... Mens-smerter av og til og akkurat som han har sunket ned litt. Har enda noen uker igjen, så vet ikke helt hva det kan være. Kanskje det bare skal være slik, første gangen for meg...
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 det kan være hodet som har festet seg, magen min har sunket, ikke så mye da, og hodet har festet seg for noen uker siden. jm eller lege kan kjenne på magen om det har festet seg.... det er min første også så jeg er ingen ekspert men sånn du skriver det så kan det være det. spørr på neste kontroll du, da får du et sikkert svar ihvertfall:)
Purris Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2006 Skal til legen i neste uke, så får nok svar på det da ja. Det er liksom litt skummelt. Vet jo ikke helt hva det kan være når en ikke har noen små fra før. Godt å høre at ikke bare jeg har det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå