mille80 Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Prøver igjen, har forsøkt før, men dårlig respons, så her kommer det igjen:) Noen her inne som rir? Er så usikker på hvor lenge jeg kan holde på med dette? Er ingen sånn utprega heste-jente, men har en hest på fòr som jeg rir koselige og rolige turer på. Bare lurer på hvor lenge det er ok å fortsette med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Ri så lenge du er i form til det. min venninne red på skikkelig galopp turer i skogen frem til en uke før termin. Eneste hun måtte ha hjelp til var å komme seg opp på hesten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille80 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. august 2006 Til en uke før termin..? jøss.. betryggende hvertfall og vite at jeg sikkert kan holde på så lenge jeg selv føler meg i form til det da:) takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå