Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Leser ikm overalt, men er det ingen som kan svare på hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka med spire Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 IKM står for ikke kommende mens:O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 Tusen takk, så mange forkortelser her. Egentlig veldig logisk når man hører hva det står for:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka med spire Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 Ja jeg sleit veldig med alle forkortelsene jeg også i begynnelsen.. Men fant ei side inne på Bli gravid hvor det var forklaring på alle forkortelsene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #5 Del Skrevet 17. august 2006 Da tar jeg en tur inn dit:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå