Gå til innhold

min el ul termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått ul-termin 16.september,noe som egentli kan stemme ut fra målingene på kontroll (ligget over di siste ganene),men er nå blitt sikker på at min termin var nå i helgen..andre som har stort sprik på sine terminer? er 2. gangs,gikk vel en uke over forrige gang.da var det bare en dag mellom terminene. går egentli å venter veldi nå,men har jo ikke overtid før 28.sept...det er jo 6 uker til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er jo et stort sprik det... hvis du er sikker på din egen termin så ville jeg snakket med lege el jm om det for hverken du eller basrnet er tjent med en mnd ekstra... det er ihvertfall greit at de vet det så du kan komme til oftere kontroller.....

Skrevet

har ikke vert sikker,men føler at jeg er det nå,vet sikkert at jeg iallefall ikke har hatt mens siden liten-blødning midten av november,det var ikke mens-tid og varte bare 2 dager.helt uvanlig..

Skrevet

Hei jeg tilhører ikke her inne før til uka men leste og følte jeg måtte svare...hehe

Jeg fikk tre terminer med han minste jeg har og det var 24 juli,23 august og ul 20 september...mens termin var 23 august,men legen mente 24 juli...jeg fødte 21 august 2 dager før vår egen termin....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...