Gå til innhold

Dagens prosjekt: selge bil! (få med deg dette, Popkind, hehe)

Anbefalte innlegg

Jeg har solgt sambos gamle bilvrak i kveld! La inn en annonse for en times tid siden (på Finn) og på under 20 min. hadde jeg fire telefonen og solgt bil!

Bare utlendinger som ringte.. han som kjøpte den sa at han skulle fikse den opp selv... - og så selger han den i hjemlandet sitt...

Han skal komme fra Trondheim i morgen og hente bilen.. - og "jeg betaler kun i cash!" sa han. Gurimalla... *ler* Blir spennende å se hvordan dette går... :-)))

Fortsetter under...

*skrattler*

Ja, han vet om det.. Men han var så treig med å sette i gang salget.. tror han gruet seg til det.

Det var en golf stasjonsvogn.. kjørt kjempelangt, ødelagt girkasse, dårlige bremser etc, etc.. (du fikk vel med deg feriehistorien vår, Ronja? Var denne bilen som brøt sammen på Hardangervidda da vi var på vei hjem.)

I morgen skal vi i banken og se om vi kan trikse til oss penger til NY BIL!!!! :-))) Vi har en bil (min), men trenger en stasjonsvogn.

Den berømte feriebilen med kajakker på taket (kajakk, ikke kano!! Stoooor forskjell, hihhihihi)

Takk for fingerkryssing i morgen! Har så lyst på en Toyota Avensis! - sølvfarget :-)) Håper bankmannen er i godt humør!

Stor klem tilbake

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...