Gå til innhold

Nå lurer jeg på en ting her...

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på provera i 2 sykluser nå.. men ville jeg fått mensen av provera'n hvis jeg hadde blitt gravid mellom de to kurene??

Er veldig usikker nå.. har ikke testet for jeg fikk mens forrige uke, men har en del symptomer nå..:o) Men mensen ville vel kommet uansett har jeg tenkt på... det er jo det den tas for!!

Håper noen kan hjelpe meg...selv om jeg ikke har tro på at jeg er gravid, tross symptomer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5968144-n%C3%A5-lurer-jeg-p%C3%A5-en-ting-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg har ikke vært med på å gå på provera flere sykluser på rad så jeg er ikke sikker i det jeg sier.

Men jeg tror nok at en evt graviditet ville ha oppført seg som normalt. Men så har du jo dem som har mensen selvom de er gravide de første mnd. Nå har det seg også sånn at du skal IKKE bruke provera dersom du er gravid. Så jeg vil egentlig råde deg til å ta en test for å være på den sikre siden.

Hvis mensmurringene fortsetter etter at du er ferdig med mensen og du tester negativt synes jeg du skal kontakte den legen som har skrevet dette ut til deg og som har sagt at du skal bruke det flere sykluser på rad. Det kan jo f.eks være at du har begynt å reagere på dem.

Ta vare på deg selv

Klem

er ferdig med provera nå! Måtte ta de flere sykluser på rad for å få tilbake mens etter pilleslutt! Gikk ett år uten mens! Men tror ikke selv jeg er gravid, siden jeg ikke fant el forrige mnd.. men så har jeg litt kvalme og svimmelhet, som gjør meg usikker! Men får bare vente å se om jeg finner el nå da, skal ha den ca 21 august ifølge babyverden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...