Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Jeg har skrevet her inne et par ganger tidligere og smugtittet mye her i det siste. Fram til nå har jeg følt at jeg ikke har vært helt kvalifisert til å bruke dere....

Vi har ingen barn fra før og har nå holdt på i 2.5 år.

I dag har vi vært til første samtale og undersøkelse på Riksen. Vi er foreløpig klassifisert som uforklarlige barnløse. Jeg grudde meg vanvittig til denne første timen. Har gått som en spent felestreng i flere dager og har hatt problemer med å sove. Men da vi først kom inn til gyn var det bare en flott opplevelse. Hun var kjempekoselig og hadde stor forståelse for at jeg har store problemer med gyn da jeg har et overgrep bak meg.

Det ble til at jeg skal ha lap siden jeg ble operert i magen som liten og fikk en infeksjon og dette kan igjen ha medført mye arrvev som kan gi oss problemer. Det vil ta 1-2 mnd før jeg kommer i til lap. Deretter vil det bli bestemt om det blir ICSI eller IVF på oss og det vil det ta 2-3 mnd etter lap før vi kommer i gang med en av delene. Vi hadde forberedt oss på at det ville være 9 mnd ventetid på å starte med noe som helst og at de 9 mnd ville være f.o.m i dag. Så vi ble jo kjempe positivt overrasket da vi nå er mye lengre i løypa enn vi trodde :)

Rare meg ble jo også kanon stolt da gyn sa at min kjære hadde veldig bra kvalitet :)

I kveld er jeg bare sliten og minst 10 kg lettere. En av de kg er sikkert tårer...men gode tårer. Alle spenningene har sluppet og da er det godt å la det renne ut som vann.

Det kommer nok til å bli mange jeg gruer meg innlegg fra meg... Men i dag er jeg bare sliten og glad.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5968062-da-er-vi-offesielt-medlem-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...