Gå til innhold

Symptomene og gr.tegnene mine forsvinner jo en etter en...


mille80

Anbefalte innlegg

....eller det vil si, hadde jo ikke så mange heller da, men de få jeg hadde blir borte..

Slet veldig med kraftige mens-smerter hele tiden frem til i dag, men nå:borte.. har også trøblet litt med magen ellers (wc-besøk, tihi), dette også forsvant i dag.. sammen med stikningene i mage. Dvs, jeg har ingen symptomer eller tegn på graviditet igjen.. hva skjer?

Prøver desperat å klemme så hardt jeg kan på brystene mine for å kjenne om de er ømme, men nei da.. Ikke er området rundt brystvortene blitt hverken større eller mørkere heller. Andre som merker lite eller ingenting her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les på inngangsiden her på BIM, kanskje det kan berolige deg?

 

Ellers så kan symptomenen komme og gå til tider, og det er helt naturlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klemmer litt til blir de ømme uansett:) Jeg hadde det sånn forrige uke, blødninger og all kvame og uvelhet forsvant.(er 9+3 nå) fikk ul og alt var bra. Trodde jeg var heldig denne gangen, at jeg slapp å være kvalm så lenge, men nei da.. Nå er jeg dårligere enn noen gang, så nyt de dagene du får være i form:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:) første gang for meg, så litt ekstra usikker og nervøs. Men nei; de blir søren meg ikke ømme uansett, hehe, sikkert ett bra syn det her, klemmer som bare det for å kjenne bittelitt ømhet:)

Men det er vel som en av dere nevnte her, at jeg skal være glad jeg fortsatt er i god form. Blir vel helt sikkert min tur etterhvert også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...