Gå til innhold

hodepine

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så veldi hodepine nesten hver dag!!! Noen andre? Er det normalt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... hver dag...?

Hadde noen dager på rad med hodepine forrige uke, men tenkte at det var pga varmen...

Varer det lenge, ville jeg kontaktet lege.

God bedring!

Skrevet

Jada tel stadighet... men ska sies at æ plages med hodet når æ ikke e gravid også... har vært ulitt beire de siste par ukan, men har hatt et pr mnd med hauverk i strekk... vesst blodtrøkket e fint e det vesst ikke nå å bekymmer sæ førr... men oi så slitsomt når man ikke bærre kan spis medisin som man lysta...

Skrevet

Vært innmari plaget jeg også. Fant ut etter hvert at blodprosenten min var veldig lav og den kanskje har skylden. Har du sjekket hb/jernlager? Når spiser jeg jern for harde livet i håp om bedring. Legen sa også at det kunne være tette bihuler (selv om det ikke er betennelse) så han anbefalte saltvannsskylling flere ganger om dagen. Kan jo være verd et forsøk, vi gravide får lett tette slimhinner. Jeg sitter foran pc skjermer på jobb hele dagen uten mye pauser så det har vært plagsomt. Gjør ikke hodepinen bedre når en må stirre på disse skjermene hele dagen. Har derfor vært 20 % sykemeldt en periode for å rett å slett ha det litt bedre og klare å hente meg inn igjen. Håper du blir bedre snart.

Skrevet

Jeg har hatt det omtrent hver dag, siden jeg ble gravid, men slet også mye med dette før svangerskapet. Jordmor og lege ber meg bare knaske paracet (gjør ikke ikke det hver dag, får jo ta litt hensyn til babyen!) - men greia var i alle fall at det var svangerskapshormoner som fremkalte det iflg henne, så ikke noe å gjøre med det sa hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...