Gå til innhold

jeg føler meg gravid, men.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg kjenner på den såkalte livmorstappen, så er den litt åpen. Det skal den vel ikke være når enn er gravid, selv om jeg har fødd 3 barn?

Husker ikke hvordan den har vært ved forrige svangerskap, men har lest at den er helt lukket når enn er gravid. Blir den det når enn har fått flere barn?

 

har alle symptomer, og kjenner kroppen min så godt, så jeg føler det er noe på gang, men jeg stusser over denne tappen. Hvordan er den hos dere andre som er gravid og har barn fra før?

 

Jeg har ikm i morgen, men får ikke tak i noen test før på lørdag.....er så spent:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikm er vel ikke mensen.....den dagen en forventer å få mensen, men håper a enn ikke får den

 

 

må bære føye til at jeg skriver anonym i dag....kun for at jeg er på jobb og ikke gidder å logge meg inn...ser at anonyme ikke er så greie i dag.....jeg er veldig grei:-)

 

kaller meg til vanlig mrs_smith

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmortappen vil alltid være litt åpen etter fødsler... Den lukker seg ikke helt igjen.. har hørt at man kan ha 1 cm åpning gjennom hele savngerskapet... men spennende til lørdag da...

 

Hilsen en snill, søt og VENNLIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...