Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 at det stikker i sidene når man er ca 4 uker på vei synes det stikker over alt der nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jennifer Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Fikk en datter i Januar. Var helt vanlig for meg m den stikkinga, ble nesten bekymret jeg, var sånn de første 8 ukene i allefall. Min mor fortalte da at det var helt normalt, og at hun hadde hatt det sånn i alle sine 4 svangerskap:) Så ikke bekymre deg du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 Jada, litt stikking i lysken, tror jeg det er...Men tar det helt med ro, er nok normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 17. august 2006 #5 Del Skrevet 17. august 2006 Hei=) det er ikke noe å bekymre seg for..det skal være sånn...livmoren holder på å vokse...helt normalt:) er i uke 9+1 og jeg kan kjenne at det stikker enda jeg også=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå