Gå til innhold

Lar dere babyen gråte før han/hun får mat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Baby 4 måneder: jeg gir stort sett til faste tider, merker på henne at hun blir litt uroligere når hun er sulten. Men innimellom vil hun jo ha oftere enn normalt da, og da blir det litt sutring, men hun trenger aldri hyle etter puppen for å si det sånn.

Jeg mater babyen før hun begynner å gråte. Jeg kjenner bevegelsene hennes, og ser når hun begynner å bli sulten. Hun spiser omtrent hver 3-4 time, så jeg er jo selvfølgelig litt ops når det nærmer seg mattid.

Annonse

frem til 9 ukervar det mat med 45-60 minutter og tror hun stort sett gråt før hun fikk mat ja.

Hadde også kolikk og på det verste begynnte hun å graåte 20-30 min etter amming og da gråt hun frem til ny amming.

Vårt lille gull smatter, rekker tunge og er urolig hele dagen han...så her blir det til litt skriking innimellom...jeg har prøvd å legge han til puppen til "faste" tider eller når jeg tror jeg ser han er suten...men uten stort hell...veldig vanskelig å se på han når han er sulten når han gjør alle de "typiske" tegnene på sult hele dagen lang uten å være sulten!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...