Gå til innhold

Til alle ANONYME som har problemer med å leve utenfor sin egen sfære!!! Til frk. "om å miste spiren"


Mamsebumsen- med gutt og jente

Anbefalte innlegg

Til Frk. "om å miste spiren! LES"

Beklager at du tar alle innleggene om å miste i SA/MA så tungt, håper det går bra med deg! Tenker det er lurt av deg å kontakte jordmor/lege for å snakke med proffesjonelle om dette, ikke lufte det her!!

 

Er det mange av dere som ikke føler dere tatt på alvor hos legen/jordmor første undersøkelse, eller blir "brutalt" behandlet ved en abort (sendt hjem/lite info..osv)?

Kan det være at man er litt tussete den første tiden av graviditeten? Spesiellt når man er førstegangsgravid?

 

Dette er desverre hva 1.trimester handler om: OVERLEVE DE FØRSTE 12 UKENE!!! For mange ikke det engang!

 

Heldigvis er det mange som IKKE har gjennomgått SA/MA, men som alikevel klarer å gi trøst til de som har prøvd å få det til akk så mange ganger!

 

Men det er ganske tydelig at det er endel UNGE JENTER her inne, eller kanskje livslærdommen ikke sitter like sterk hos alle.

VÆR SÅ SNILL:

IKKE LES innlegg som handler om sa/ma, og IKKE DELTA på disse innleggene hvis det støter dere!!!

 

Fordi det er tydligvis litt uheldig av dere som er svært bekjymret, som lett lar seg påvirke av andres sorger eller som har vanskelig for å ta del i andres uhell.

 

Slå opp ordet EMPATI i en ordbok!!!! Det kan læres!

 

Jeg har vært her siden jeg var 5 uker på vei, er nå i slutten av min 11 uke.

Dette er TYDLIGVIS et problem som kommer igjen og igjen og igjen.....er litt lei nå, og burde ta mitt eget råd å la være å lese.... eller delta....

 

Gleder meg til å komme over i 2 trimester, ikke pga av alle SA/MA innleggene, men pga av alle egosentriske ematiløse ungsinnede jentene som ikke ønsker å ta del i andre sine hverdag så fremst ikke innholdet passer dem!!!

 

I TILLEGG SIGNERER DERE MED A N O N Y M !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grow up!

Hrmpfh!!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo hende man kjenner flere av de her inne og vil holde ting for seg selv. Og da er det jo veldig greit å kunne trykke på ANONYM KNAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dette emnet som tydeligvis opprører så mange, var ferdig diskutert og at alle hadde fått sagt sin mening nå jeg, men tydeligvis ikke... Huff, blir visst aldri ferdig med å gnåle når det er ting man er uenige om her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk selv! Har prøvd tidligere med et "positivt" innlegg! Men nå er jeg forbannet og usaklig...;-)

Takk for støtten!!!!

Takk for at du signerer med nick, og at du har karakter nokk til å stå for meningen din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HI ....jeg hadde ma for 2dg.siden ..leste jeg det forbaska innlegget om ma fra ho "anonym" ...jeg hadde ikke noe ord, men jeg kunne invitert henne hjemme hos meg og vise henne hvordan jeg og famillien min har det nå. Vi som har gledet oss veldig mye og stakkars han gutten min på 12 år som har gledet seg????....sant....som sagt jeg har ikke ord.

 

god natt og håper vi og en gang klarer å bare spiren i ni mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp... det finnes nesten ikke ord!

Men det røska opp i mitt nordnorske temprament ;-). Da er ikke alltid selvinnsikten er like bra, og ord kan være sårende... og ord kan bli misforstått... menmen

 

Tror mange hadde hatt godt av å se "virkeligheten" litt. Så de ikke er så navlebeskuende!

Skjønner frustrasjonen din svært godt, og jeg har blit gravid begge ganger på første forsøk! Så det er kanskje lettere for meg å blande meg i debatten...

 

Har en jente fra før, men kan holde det skjult lenge for henne siden hun er bare 2,5 år.

Det må være virkelig tungt når man har store barn, og alt blir så synlig...

 

Ønsker deg og din familie lykke til på veien! Neste gang sitter den!!!!! ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...