har-jente-gutt-og-? Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Håper dere har det forholdsvis bra alle sammen. Jeg skal ha nr 3 og har vært gravid noen ganger. Den eneste plagen jeg har nå er kvalme er ikke trøtt og det er så deilig. Så jeg har det egentlig bra. Hvordan er det egentlig med alle dere der ute???? Klem fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 hei hei! Jeg er på vei med nr 2. Jeg har noe mensmurringer, som gjør at jeg går oftere på do enn normalt bare for å sjekke, og er litt svimmel, men ellers har jeg det helt TOPP!! Kan nesten fortsatt ikke fatte at spiren sitter der, prøvde 2 år, så kanskje ikke så rart, hihi... Er du langt på vei du da? Jeg er 5+3, så ikke så langt kommet, men tiden går fort med barn i huset fra før, hehe... Skal til gyn på tirsdag (planlagt time fra tidligere for noe helt annet), håper jeg kan få se spiren Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 Hei! Med meg er det motsatt.. Er trett men ikke kvalm. Har også 2 fra før, og var heller ikke kvalm når jeg gikk med dem. Kan ikke huske å ha sovet så mye om ettermiddagene før, men jobben gjør meg utslitt. Gleder meg til 2 trim som er om 2 uker. Tror det blir bedre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 Hei! Jeg skal også ha nr 3 og fant det ut bare for noen dager siden. Gleder meg masse, men kjenner at jeg har blitt mer engstelig med alderen. Formen er helt grei, så jeg håper fortsettelsen blir like bra:) Skal til legen i neste uke så da håper jeg at jeg slappper litt mer av etter det. Første gang jeg har skrevet inn her og derfor "ny" hva dette angår. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 17. august 2006 #5 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er 7+6 i dag og skal til første legetime i morgen, gleder meg:):) I dag har jeg hatt en laaaang dag på jobb, var kjempe travelt, men formen er bra så var ikke noe problem:) mye løping og stress, men så lenge magen holder seg liten så er jo ikke d noe problem;) Kjenner meg litt kvalm nå, men den kvalmen kommer krypende hver kveld så d er nesten blitt vanlig d nå her i huset;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har-jente-gutt-og-? Skrevet 17. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er uke 7 nå, tror jeg. Etter jeg fikk mensen tilbake etter sist svangerskap (gutten er 1 år) har den kommet så forskjellig. Så jeg skal til UL for å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor til 4 i mars Skrevet 18. august 2006 #7 Del Skrevet 18. august 2006 eg venter nr 4 in mars og har vert kvalm men det begunner og gi seg nå ,vi holder på å bygge hus i tilleg til å vere tre barns mor så eg rekner med at dette svangerskapet skal gå kjempefort , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå