Gå til innhold

Var det den lille?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i min 9 uke nå, tror kanskje jeg har kjent den røre seg tre ganger. Er det mulig så tidlig? Har et barn fra før så jeg kjenner følelsen igjen, men syntes det var så tidlig. Var 15 uker da jeg kjente liv første gang forrige svangerskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror ikke det. når jeg var gravid så trodde jeg også at jeg kjente den lille, men det fant jeg ut av når jeg virkelig kjente den at det ikke var. men følesen er ganske lik. i dette svangerskapet har jeg begynt og kjenne det samme, men det er nok bare luft eller noe. det kjennes ut som litt kraftig leamus? gjør det det på deg og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjennes ut som om noe snur seg eller noe. Kanskje jeg er lenger på vei? Har alltid hatt uregelmessig mens, så jeg har bare legens svar å forholde meg til.. og han har tippet ut fra str på livmor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir det jo spennanes og se på ultralyden. det er jo alltid gøy og få rede på at en er lengere på vei en en trodde.

det sies jo at en kan kjenne barne tiligere i de neste svangerskapene. så det er jo mulig det var det.

gleder meg til jeg kan kjenne gullet mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til å kjenne skikkelige spark og bevegelser. Savner fortsatt å kjenne de fra første mann ( han er 14 mnd nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...