Gå til innhold

Ang guttebabyer og klær..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker rødt, grønt og hvite bodyer. Og myke klær i bomullstøy. Synes det er så utrolig mye stivt dilldall som selges i butikkene, med jålete løsninger. Har noen fine sparkebukser fra 70-tallet som er en favoritt i denne heimen.

Og er det noen som er enige i at det er utrolig lite og dølle klær til gutter sammenliknet med det som selges til jenter?

Jeg synes det er omvendt, jeg! Synes ALLE klærne til jenter er rosa og jålete og er glad for at jeg har fått gutt...

Liker forresten best å kle gutten vår i joggedress eller hettegenser og olabukse. Det verste er sparkebukser. Ikke noe fint i det hele tatt og får mange guttebabyer til å se ut som jenter. Men det er jo bare det jeg synes, da...

Ja, det er veldig lite kule klær til gutt i forhold til jente. Var på H&M og de hadde ikke blå strømpebukse eller sokker engang:( Men rosa var det mange av...

Jeg liker militærgrønnt og lyseblått, og litt mørkeblått.

Annonse

Jeg liker best brunt, grønt, mørkeblått, mørkerødt, beige.... Jeg syns også det er lite utvalg i gutteklær i forhold til jenteklær, men hvis det er mye rosa til jenter kan jeg jo skjønne at det kan være frustrerende også.

Liker forøvrig IKKE hettegensere (hva er vitsen med den hetta???) og bukser/pysjer med føtter. Bena forsvinner alltid langt oppi klærne. Mye bedre å sette på et par sokker selv:)

Eg liker best lyseblått, og brunt.. men bruker jo dei ander fargane også.

No for tida går det mest i lang- eller kortarma bodyer med bukse til (..eller uten.. spørs kor varmt det er).

Eg har to jenter fra før, så eg merker at det er mykje mindre søte kle til gutter.. Men guttane skal kanskje ikkje vere så søte ...

Då eg fekk mi eldste ville eg at ho skulle ha litt søte kle, men også vere litt tøff og "in"... men for kvart barn eg får så vil eg at dei skal bruke søtere og søtere kle *hehe* og beholde baby"looken" lengst mulig..

Jeg liker å kle han i lyseblått, 'army' grnt, oransj og brunt.

Likte ikke selebukser før jeg heller, men tror han liker det, da strammer det ikke i livet, og det er jo viktigere!

Har hatt en del joggedresser til han, men i sommer har det gått i body og babylegs(leggvarmere)!

Liker best Brune,grønne,hvite,lyseblå og beige klær..Men er også glad i mørkerødt.

Like veldig godt selebukser,og har ingenting imot hettegensere..Det har han faktisk en del av..Men nå er han jo snart 1 år,så..:)

Når han var nyfødt så var det ikke mye sånt,nei..

Sparkebukser/pysj med føtter er ikke en favoritt her heller..

Synes det er myye fint til gutt jeg:-) Masse tøft!

Vi bruker mye blått, både lyseblått og mørkeblått. Og brunt og jordfarger liker vi også godt.

Har kjøpt en del joggedresser til ham, bruker da og ha hvite bodyer under.

Har heller ikke sansen for sparkebukser..

Annonse

HAR MYE BLÅTT..... OG HATT EN DEL HVITT.

NÅR JEG BEGYNNER MED 74 + SÅ BLIR DET NOK MER ANNET, MEN LIKER AT HAN FÅR VÆRE LITT BEBIS JEG DA. LITT BLONDER OG SPARKEBUKSER.

DE BLIR SÅ FORT STORE SÅ JEANS KAN HAN HA RESTEN AV LIVET.

HAR EN DEL BRUBAKER OG NAME IT/NO NAME NEW BORN TØY OG EN DEL FRA BOGERUD OG FRU LYNG

ELSKER HJEMMESTRIKKET

NÅR V¨ÅREN KOMMER HAR JEG ALLEREDE EN TIMBERLAND JAKKE LIGGENDE PÅ LUR.........

Her går det mest i blått, gult, rødt, hvitt og friske fine grønnfarger.

Er rett og slett drittlei guttebebis klær som er army-grønnt. Jeg vill ikke ha noen liten soldat.

Brune klær minner meg om min egen oppvekst med alt for mye brunt og kordfløyel.. brrrrrrr, får frysninger.

Bruker stort sett gode og myke bomullsklær og annet stoff som ikke er bevegelseshemmende.

Ellers så er jeg enig i det mange sier at hettegensere på babyer er ikke mye praktisk, heller ikke olabukser.

Av pysjer så velger jeg de todelte pysjene uten fot, helt klart best.

Blått (mørke og lyse farger...), hvitt, grønt, grått, brunt...Bruker mest Mexx, mye fint til gutter også synes jeg...Liker ikke H&M-klær så godt, finner sjeldent noe jeg liker der, kan jo være noe med butikken her da :)

Liker ikke sparkebukser eller andre bukser med føtter, hettegensere eller snekkerbukser!!!Elsker vanlige, tøffe bukser, bodyer og gensere!!!

jeg synes også det er masse tøffe gutteklær og elsker å kle opp gutten min. komfort er selvfølgelig det viktigste, men det er null problem å kombinere tøft og behagelig!

her går det mest i brunt, mørkeblått, militærgrønn, beige og hvitt. og litt gul-oransj. han har en del stripete og hvite bodyer, gensere med trykk på, behagelige dongeribukser og joggebukser og mye mer:)

nettopp bestillt en del fra H&M og der synes jeg de har mye fint. i tillegg kjøper vi litt fra Name-It og basisplagg (bodyer, luer og strømpebukser) fra Catch.

jeg har aldri kjøpt en eneste hettegenser til han og selebukser blir så fort for små. pysj med ben skal jeg heller aldri mer kjøpe!

Jeg liker best hvitt og lyseblått...har noen innslag av mørkegrønt og brunt.

Liker best søte strikkejakker i bomull el ull som er strikket, ola og snekker bukser og da han var liten elsket jeg strømpebukser og bomullsbukser med fot.

Jeg liker ikke hettegensere og hettejakker, alt med spiderman og sånt ræl på og for mørke el voksne klær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...