Gå til innhold

Vekten MÅ være feil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Shit!!! Gikk nettop på vekten....., er i uke 20 og var 58kg da jeg ble gravid. Nå viste den 70 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHAT?!?!? Det KAN jo ikke stemme:( Det er jo 12 kg opp, det.

Har veid meg om morgenen før, og nå er det jo kveld. Sist (to uker siden nøyaktig i dag), veide jeg 66kg....

Noen andre store, her???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5966629-vekten-m%C3%A5-v%C3%A6re-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

ja jeg har også lagt på meg en del. her inne er det mest historier fra de som ikke har lagt på seg. jeg er i uke 18 har lagt på meg minst åtte kilo. var utrolig kvalm i begynnelsen, små spiste hele tiden....

Synes det er sånn passe greit. I forrige svangerskap bar jeg tvillinger og veide da mindre når de ble født enn jeg veier nå med en i magen....

vi får trimme når babyen er født så koser vi oss til da

klem

Helt enig med dere, jeg er nå i uke 13 har gått opp 4-5 kg og var 58 kg og 1.63 ved start. Har spist endel fetmat når jeg har vært uggen.Synest det er rart at jeg har gått opp så mye allerede,håper det balanserer seg etterhvert. Men det er uansett ikke så kult for meg å sammenligne meg med alle innleggene hvor man nesten ikke har lagt på seg, eller til og med gått ned i vekt.Mulig jeg tar helt feil, men på meg virker det nesten skrytete, vet jo at man helst skal omtrent være like slank med bare kul på magen....................

Kjipt å gå opp såpass mye, tenker at det ikke bare kan være pga maten.

hei..)

Jeg har gått opp 6-7 kilo allerede er 12+1 idag..begynner og bli litt bekymret for hvor stor jeg skal bli..hehe..ingen klær som passer lenger..uff håper det stopper opp litt snart..;)

Men Lykke til videre..;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...