Gå til innhold

August: Mange overtidsjenter igjen her?


#Bolle i ovnen#

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Du er ikke alene.

Jeg er og her dessverre. Hadde og termin 6/8.

Var på overtidskontroll på sykehuset i dag. Ble og strippa. Skjer det ikke noe i løpet av natta så blir jeg heldigvis satt i gang i morgen.

Er moden og har 2-3 cm åpning.

 

Håper dere andre og blir ferdige snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes kjekt ut.. Jeg skal på kontroll i morgen,men blir kanskje ikke satt i gang før mandag da. Men fødselen er ikke langt unna da i hvertfall!

 

Lykke til alle som endelig skal møte babysen sin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 2.august, og venter enda..... Blir ikke satt igang før til uka, det gjør de visst ikke der jeg skal føde. Har endel blødninger og vonde kynnere nå, så jeg håper at det skal skje noe snart.. Ja ja, baby har det visst bra, så da får jeg bare holde ut. Hadde ikke trodd at jeg skulle gå over to uker over!!!!

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hadde termin på mandag, men ser ikke ut som om noe skal skje med det første. så jeg har begynt å tenke at jeg nok må bli satt i gang til slutt, for jeg tror ikke den lille vil ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde termin 12. august, ingen teng på at den lille er på vei ut ennå, i morgen er det en uke over termin! I går bestemte jeg meg for å slutte å tenke så mye på at jeg er gravid og om ikke jeg skal føde snart. Funker rimelige bra men vet ikke hvor mange dager jeg klarer å "lure" meg selv på den måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt merkelig å kalle seg overtids, hadde aldri trodd jeg skulle gå ut! men, nå sitter jeg engang her og kan ikke gjøre annet enn å vente. Trodde kanskje noe var på gang i dag, var så annerledes i ryggen da jeg våknet i dag tidlig, men det ga seg etter noen timer. Var ikke ordentlig ondt, bare ømt og minte om helt i starten på mensen. hadde et par timer med kraftige stikkinger i natt, og natta før, men det tror jeg enten er modningstegn, eller babyen som skrur seg nedover. veer er det iallefall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan i dag feire ei uke over termindato, ja... Ikke bare lett når omverden også venter og "maser" på alskens høflige og interesserte måter, for å si det sånn!

Vi prøver å fokusere på at det store faktisk stadig nærmer seg, som det heter. Samboerens siste utbrudd var imidlertid: "Nei, nå må det ha gått over!" (Altså ikke over termin, men at hele graviditeten har "forduftet"...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er også her, men har ikke ventet så lenge som dere da..

Er 2 dager over:(

 

Håper det setter i gang snart for oss alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre melde meg på i "overtids-gjengen" selv. Hadde heller ikke trodd det, men fryktet det. Er "bare" 3 dager i minus jeg da men...nok for min del. Kan nesten føles som ; "ja, da går jeg vel gravid for alltid da, siden jeg går her fortsatt...?". Veeeldig klar! Vondt i korsryggen, kynnere og menssmerter om kvelden. Men jeg har sluttet og bry meg om alt som kjennes, for det gir jo ikke noe resultat allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er her ennå....! på overtid. har prøvd absolutt alt.

 

ananas

kanel

sex

rødvin

vinduspuss

trappegåing

 

Hva har dere prøvd? Ingenting virker på meg.... nå har jeg bestemt meg for bare å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager på overtid her... utålmodig som bare fy. Har mensmurringer, sterke kynnere og skikkelig nedpress (au au), men ingen baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,mamma til 2 i august.

 

Jeg har hørt at sukker skal gjøre bebisen aktiv.............Lykke til til dere alle her inne i augustklubben....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også men er bare 1 dager over, men det er ingenting som tyder på at noe er på gang heller....så det er vel bare å vente og vente. Men det blir fort lange dager av det og mange telefoner om jeg fortsatt ikke har kommit meg ivei til føden enda.....:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...