Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stakkars, han klør noe helt forferdelig på utslettet! Han blir helt frustrert og stresser vanvittig? Nå kutter jeg alt mulig her for å se om det hjelper. Kom på at sambo jo kjøpte et annet vaskemiddel til klær sist gang....biotex som lukter mye sterkere enn det jeg vanligvis bruker. Skal prøve å kutte majones (med tanke på egg), ost osv. C-vitaminer kanskje? Tok en kjølig klut å la på kinnene og på sidene av hodet littegrann. Virket som det hjalp med en gang. Smørte så med A-krem. Noen som han noen andre tips for å lindre kløe? Hva gjør jeg om det ikke bedres, hvor lenge skal jeg vente før jeg gjør noe og hvem går jeg til, helsestasjonen eller legen?

Fortsetter under...

Ikke vaske med saape, bare babyolje i vannet, pass paa at han ikke blir for varm. Bruk kloevotter paa ham slik at han ikke skraper seg opp. Du blir fort dreven i aa klippe neglene megakort. Med en babysaks saa stoetter du mot fingeren under neglen og tar bort alt det hvite. Det er lov aa ta en negl i flere klipp. Og det er lettest aa gjoere dette rett etter mat eller hvis han sover godt.

Legen kan ta blodproeve fra lille og se om det er noe han er allergisk mot (egg, melk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...