Gå til innhold

er det noe i at vi mødre kan føle noe er galt men den ufødte??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er gravid for 4 gang... men denna gangen klarer jeg ikke glede meg over det vi har i vente. føler at noe er galt, aldri hatt det sånn før, men nå begynner jeg og bli stressa over den ekle følelsen. noen som vet hvorfor det er sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg følte det sån den andre ganga jeg mista, men det var fordi magesmertene var sterkere en di var med dattra mi. jeg sa det til legen,men hun sa bare st det var normalt med mensenlingnenes smerter. jeg prøvde og si at jeg føler at dette ikke går bra, men hun vill ikke høre. 3 uker etterpå så mista jeg.

 

men jeg synes at du skulle gå og snakke med noen om dette, for det høres ut som om de er virkelig bekymra, og det er ikke bra for graviditen. du kan jo prøve og få en ultralyn så du kan se at alt er bra og derme slappe av. eller prøve og få ei jordmor og snakke med. bedre det en legen, di har litt bedre peiling og forståelse og litt mere tid en en lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha nr. 3 og har vært så redd for at det skal være noe galt hver gang. Jeg har en hjerneskadd nevø og tror kanskje det er noe av grunnen. Ei venninne av meg fikk så angst for at hun bar et barn u hake (ja du leser riktig riktig). Det gikk så langt at hun fikk UL og gjett der lå vesla med haka si intakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...