Gå til innhold

Du må svare meg nå da anonym.....eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg venter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som skrev innlegget "Til Sussa85"..lenger ned her...utrolig dumt å skrive ett innlegg og ikke svare på responsen.....

Skrevet

Var jo vel ikke noe å fly i taket av det innlegget..?? Synes du fikk ganske mye informasjon i det innlegget, og personen hadde sikkert ikke giddet å gitt deg det dersom det ikke var godt ment.

Vi er jo alle utolmodige her inne etter å bli gravid, uansett hvor lenge man har prøvd, dette gjelder nok anonym også. Det man ikke liker å lese av innlegg på disse sidene må man bare overse, for de er det ganske mange av dessverre.. Ikke ta deg nær av det, men fortsett å vær den du er. Ønsker deg masse lykke til:-)

Skrevet

kansje tvslaven-13pp er den anonyme..siden hun skydder henne

Skrevet

seriøst?? jeg syntes også at det var et ganske saklig innlegg fra den anonyme. OK, jeg sjønner at du blir irritert på grunn av anonyme, men er det no vits å bli så irritert? Kanskje du ikke er det, men jeg opplever deg i allefall som veldig frampå akkurat nå.. hun ville (ut i fra det jeg kan lese) bare hjelpe.. men kanskje du ser noe jeg ikke ser? Kanskje jeg har gått glipp av noe?

Skrevet

Nei jeg er nok ikke den anonyme. Men jeg tror kanskje ikke innlegget var så stygt ment, da hadde hun nok skrevet det enda krassere siden hun allikevel var anonym. Mente bare å si at sussie ikke må ta seg nær av ting som blir skrevet her, for det kan til tider bli ganske krasse kommentarer fra forskjellige anonyme, noe som selvfølgelig er VELDIG dumt, og ikke bidrar til en god stemning på disse sidene her.

Skrevet

joda...skjønner.

men var allikevel patetisk å henge seg opp i hvor mange like innlegg sussa_85 har lagt inn denne uka, og hvor mye hun "syter og klage" om negative tester

vi syter da alle over negative tester.(ihvertfall JEG)

noen av oss prøvere er jo helt fanatiske og tester å tester å tester i håp om at ihvertfall en av testene skal ha en svak strek. og leter etter symptomer å kjenner å klemmer og blir helt zombie! vi blir jo tullete, derforsynes jeg d er kjempefint ¨la oss få utspill av alle di blandede følelsene vi har i prøvingsprosessen her inne, og få svar på ting vi lurer på. helst uten at sure anonyme gledesdrepere, som ikke tør å vise hvem di er og stå for d dem sier når dem "angriper" andre, skal komme med sine "bedrevitende" utsagn.

elers håper jeg dere alle har en fiiin kveld, og at vi blir gravide snART ALLE sammen=)

Skrevet

Takk for støtten babygullz.....

Til dere andre.....Om dere leser svaret mitt til anonym så ser dere at jeg slettes ikke reagerer så galt som dere sier....jeg takket tilog med for infon og skriver at jeg ikke er sur..... Men jeg spør ett enkelt spm jeg..HVORFOR ER DERE ANONYME?...

Skrevet

Lurv....har du lest hele greia som skjedde i dag? ....Jeg ble veldig støtt av det første innlegget en anonym skreiv til meg her idag....jeg var sytete...ikke rart noen ikke ville svare meg...antydet meg som løgner osv...Og jeg har faktisk skrevet ett saklig innlegg tilbake til den anonyme du snakker om nå..jeg takket for infon...og var ikke veldig sur....men jeg har 0 forståelse for de som velger å være anonyme i slike diskusjoner...men som sagt...jeg er ikke sur på siste anonym...men jeg lurer på grunnen til anonymiteten. Begynner å bli latterlig dette nå...kanksje er det like greit med en pause..så får jeg tenke over om det jeg har skrevet er så "frampå".....som du sier.....

Lykke til med prøvingen til deg ihvertfall! måtte neste spire sette seg fast!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...