Gå til innhold

Kan man få tidlig symtomer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja en kan få veldig tilig symyomer. hvis du kjenner kroppen din veldig godt, kan du merke det alerede når du har blitt befrukta, men det er skjeldent. jeg merket det med en gang. for eggløsningsmertene ga seg aldri. og bare 3 dager etterpå hadde jeg festeblødning.det var veldig spesielt, for jeg har lest at di kommer først etter noen uker.ca ei uke etter begynte jeg og få mange andre symtomer og så ble det bare mere og mere for ver dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå...Må være ne fantastisk opplevelse.

 

Det rare er at jeg har så metalsmak i munnen, mensmurringer, tørst, mye trøtt og slapp. Kan jo være mensen, men det metallsmaken har jeg jo ikke ellers. Men jeg testa negativt på dagen i dag. Pga utsettelse av mensen i 2 mnd så vet jeg ikke når jeg skal ha mensen. Men er nå 22 dager siden jeg slutta med pilla på det nye brettet. Kan jeg ha noe håp????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på pillene 7. juni og begynte og merke tendenser til symptomer ca 12 juli. ser i etterkant at svimmelhet og slitenhet kom av at jeg var gravid. Har ikke fått korrekt termin ennå, men testet positivt ca 20 juli. Hadde også tidlig metallsmak i munnen, dette har i alle mine 3 svangerskap vært første tegn. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du fikk aldri mensen tilbake etter du hadde slutta på pillene myohmy ?

Trur du jeg har teste for tidlig siden min siste pille jeg tok var den 27 juli? Er den metallsmaken jeg stusser så på. For den har jeg jo ikke ellers. Men når jeg testa negativt i stad så ble jeg skuffa ja....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den anre gangen jeg var gravid, fikk jeg metal smak i munnen og var veldig trøtt ganske tilig, før jeg tenkte på at jeg var gravid. men når jeg fant ut av at jeg var gravid, kjønte jeg hvorfor metallsmaken hadde vert der. nå har jeg alle symtomene utenom metallsmaken og såre bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare føler på meg at jeg er gravid..Pga mensen ikke har kommet og denne metallsmaken i munn og rar i magen. Hadde jeg bare visst når jeg skulle hatt mensen så hadde det vært enklere. Angrer for at jeg utsatte mensen. Har bare at jeg slutta på p-pilla den 26 juli å gå etter.....

Men jeg testa jo negativt i stad:=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid 6 ganger (hatt noen SA) og kan kjenne det rett etter. 2 ganger har jeg faktisk sagt til min mann rett etter samleie at jeg blir gravid og da har jeg blitt det. Men jeg vet at jeg alltid har hatt veldig god kontakt med min egen kropp. Har trent kampsport i 15 år og tror nok at det har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr SA egentlig???

 

Men kan jeg ha testa for tidlig siden jeg testa negativt i går etter å ha slutta på pilla den 26 juli?

Huff, dette er frustrerende. Skikkelig oppblåst i magen og kjent ut som om jeg skulle hatt mensen for i hvertfall 1 uke siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ha vært i vel tidligste laget å teste ja, ville ventet til dag 28:) Da er sansynligheten for at den blir positiv større, og om den fortsatt er negativ og mensen uteblir kan det ha vært tidlig, og vent noen dager til og prøv å teste på nytt:) Det kan også ta litt tid før EL kommer igang etter pillestopp, men du kan også bli gravid veldig raskt:)

 

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Tusen takk for gode tips. Jeg får nok vente tolmodig så godt jeg kan.

 

Jeg leste i CB bruksanvisningen at når man ikke vet når mensen skal komme så kan man teste seg minst 19 dager etter siste samleie. Hmm.

 

Du mente at jeg kan teste meg når det har gått 28 dager siden siste pille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere blitt spådd her inne om graviditet???

 

Jeg ble spådd nå at jeg er gravid, men har testa meg for tidlig at det er derfor jeg fikk negativt.

Kan jeg stole på dette??? Sa at jeg kan teste meg rundt den 22 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) har ikke blitt spådd selv..men søsteren min har blitt det...hun trodde at hun var steril så hun gikk til en "spådame" og hun sa at hun måtte ta en test for at hun var enten gravid nå eller kom til å bli det ganske snart. så søsteren min tok en test å hun VAR gravid...5 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

el-smertene ga seg aldri hos meg. Etterhvert ble det sterke stikning der nede og det gjorde skikkelig vondt. Ble også plutselig "uforklarlig svimmel". Har aldri vært svimmel før, men satt ikke det i forbindelse med at jeg var gravid. Leser her inne etterpå at det kan være et tegn. Begynte å tro at jeg kunne vært gravid, og tok en test forrige fredag fordi jeg skulle på Øya-festivalen på kvelden. Den ble positiv. Først strips fra billigtest og så cb digital.

 

Har begynt å få litt ømme pupper i dag, men har ikke kjent noe til metallsmaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...