Gå til innhold

Noen som er kjennt med "Valergan -Fungerer den????

Anbefalte innlegg

Oh, idag gick vi till Helsest, på 2,5 års kontroll, til sønnen min. Jeg fortalte problmet, og det ER et problem, at sönnen min våkner kl 4.30-5.00 hver dag. Han har alltid hvert tidlig oppe. Vi har prøvd ALLt, og da mener jeg ALLT etter bikens alle regler. Men siden 1 år tillbake, har han våknet kjempe tidlig og nekter at sovne om igjen. han synger o skravler iveie. Till slutt står han opp o da er det morgen for honom.

Vi er såååå slitne nå + vi har en liten datter på 5mnd, som blir vekket allfor tidlig hver morgen. Det gjør til at hun våkner og ikke kan sovne om igjen. Både hun o min sønn er veldig trette, veldig kort tid efterpå pga at de egentlig burde/trengt ha sovet lenger.Legen våres på Helsest. spurte hvis vi hadde hørt tales om Valergan. Jeg har hørt tales om den, men jeg kjenner ingen som har brukt den på barnet sitt ved søvnvansker. Jeg har også hørt att Valergan kan snu søvnmønstret til barnet og gjøre underverker, både for barnet og for resten av familjen.

Kan noen som har brukt Valergan på barnet sitt, være så snill og fortelle meg hvordan den har fungert/fungerer???

Mvh;

Fortsetter under...

Vi har prøvd Vallergan.Først skulle vi prøve med en dose i to uker,da dette ikke hjalp måtte vi 4doble denne dosen,og da hjalp det...for en liten stund.

Prøvde runde nr to noen mnd etterpå,men uten at det hjalp.

Men jeg mener å huske at dette er et middel som gjør at de blir avslappet,og sovner lettere?Tror ikke det da vil hjelpe å gi det om kvelden.

Men dere kan jo alltids prøve det,så finner dere det jo fort ut om det hjelper eller ikke.

Uansett så ønsker jeg dere lykke til!! :o)

Heisann. Vi fikk Vallergan til prinsessa vår da hun var 8mnd. På dette tidspunktet sov hun kun 5timer i døgnet og da maks 20 minutter om ganger. Jeg var så utolig sliten (har en mann som da var nyoperert i ryggen og ikke kunne hjelpe til). Det virket kjempebra og prinsessa sov bra:-) Men desverre fikk den henne ikke inn i et bedre søvnmønster etter vi sluttet "kuren", men vi fikk iallefall sove de 10 dagene hun tok den:-) Men det er jo mange som er så heldig at den klarer snu den uheldige rytmen ungen har fått. Så er absolutt verdt å anbefale hvis man er såååå sliten.

LYKKE TIL

Annonse

uff jeg ville ikke prøvd det.... prøvde det på førstemann. For det første funka det dårli og for det andre ble han helt skjelven av det, satt og skalv ved frokostbordet dagen etter. Synes det var ekkelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...