Gå til innhold

Gravid igjen, en måned etter SA

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan vet du at du er gravid? Brukte du graviditetstest? Ikke for å ødelegge gleden din, men det kan fortsatt være hormoner igjen i kroppen etter forrige gang. For å være på den sikre sidne ville jeg fått konstantert dette hos lege. Normalt ville bruke ca 4 uker før eggløsning, men her kan det være indididuelt.

Hei , ikke for å ødelegge gleden min , men akkurat det samme skjedde med meg . Jeg tok test 4 uker ettet sa og den var fortsatt possitiv !! Og jeg var hos legen og det var bare "rester" fra sist. Det tar opp til 4 til 6 uker før det er ute av kroppen , men du kan jo selvfølgelig være gravid også , håper det

Heia..tenkte æ måtte åsså skrive inn her..

Æ e åsså gravid,mindre enn en måned etter sa. Vet at jeg mistet ,fordi jeg tok en test som var negativ ,ca 3 uker blødning. Så noen uker etter d( 3 eller 4 uker), når mensen ikke kommer,tar æ ny test. Som e positiv...

Æ tenker litt på ,ka viss den testen æ tok va feil, at æ fortsatt va gravid da- da e æ lenger på vei enn ka æ trur. men håper å få svar snart hos legen, håper han sender meg på ul straks han får vite d her.(Har fått ny lege siden sist..)

Håper nu at d går bra med oss alle likevel,selv om vi ble fort grabid igjen etter SA. Min gamle lege sa, at æ skulle ha ventet 2 sykluser.før vi prøvde..men vi hadde jo ikke "prøvd",trudde jo ikke d skulle bli noe så fort. Æ sa til han at d va seint å fortelle d nu,d skulle han ha sagt den gang æ va hos han i forb. med blødningene.

Lykke til alle. Æ krysser alt som krysses kan..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...