kristine26 Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Jeg skal føde i oslo eller akershus når den tid kommer..hvor er de greiest med tanke på ks? Jeg har helt angst for å føde på vanlig måte...vet det er normalt og at kroppen er bygd for det,men klarer ikke roe meg med den tanken.
It's all about me Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Skal vist være veldig enkelt å få ks på Voss, men det er kanskje litt langt unna........
azamat bagatov Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 hold deg laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna a -hus. ville prøvd ullevåll
kristine26 Skrevet 21. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2006 ååå??Hva har skjedd der???Tenkte litt på a-hus siden det nesten er naboen her..men...hmmm..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Hei. Tok keisersnitt på Ahus for 4 år siden grunnet seteleie. Hadde ingen store problemer med å få dette innvilget, men var veldig misfornøyd med barsel der. Ingen info om noe etter babyen kom, og ingen hjelp.Selve ksnittet var en fin opplevelse. Skal nå ta ksnitt på bærum igjen grunnet seteleie, ingen kranglet med meg der heller når jeg sa at jeg ikke ville føde sete. Men det blir jo alltid litt spm om hvorfor man tenker slik man gjør. Bare å holde på sitt så tror jeg ikke det skal være så vanskelig. Bærum virket til å ha etlitt dåligere system rundt det m selve inngrepet, følte jeg visste mere på Ahus. Men det vet jeg jo ikke før jeg har vært gjennom det om 1 1/2 uke.Lykke til m sykehusvalget.
har-jente-gutt-og-? Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Det er visst ikke så vanskelig på Ringerike Sykehus. Dette ligger heller ikke så langt unna. Det har jo også norges flotteste og nyeste fødeavdelig. Familierom m dobbeltseg. Bare enerom m egen tv på alle rom. Fantastisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå