novalusa Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Er det noen som har noe erfaring med Mutsy- vognene?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Vi har akkurat kjøpt den, men ingen erfaring med den enda siden babyen ikke har kommet enda Men, prøvde den jo i butikken og sånn og synes den er kjempe god å trille. Pluss at jeg synes den var definitivt finest av alle vognene vi kikka på. Gleder meg masse til å bruke den!!!
April 2006+Desember2007 Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Jeg har den og liker den veldig godt. Har brukt den i 2 mnd nå. Den skal selges pga flytting. Pris ny 7400,- jeg selger den for 5000,- så god som ny, helt ubrukt sportsvogn og lite brukt bag. Har svart/grå bag og svart sportsvognsdel. [email protected] hvis interessert.
gunn marit Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Vi har brukt Mutsy-vogn i over et år, er kjempefornøyd! Bagen er litt liten, men snuppa vår nekta å ligge nede mer når hun var 6 mnd så da måtte vi uansett begynne å bruke sportsdelen. Tror den modellen vi har heter Urban Rider, er ihvertfall den med fire hjul hvor bakhjulene kan svinges. Genial!!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 11. november 2006 #5 Skrevet 11. november 2006 Søstra mi kjøpte den til sin unge å jeg synes den er kjempegod å trille:-).. vurderer å kjøpe den selv ,det eneste er at jeg liker joey bagen best og den er gått ut av produksjon ,heldigvis finnes det 5 igjenn av den i england og dit skal jeg i januar :-) får alt for en pris på 4000 pga av slutt på produksjonen.. Jeg liker den vognen ,men smak og behag ,ja litt liten bag ,men den brukes ikke så lenge uansett..
Knubbe Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Hei! Vi synes Mutsy Urban Rider ser kjempebra ut men lurer på hvor stor hard-bag'en er? Ser noen har kommentert at den er litt liten. Skulle gjerne ha alle mål på den. Finner ikke det verken på "www.stera.no" eller "www.mutsy.com".
**My little Miss drama and I** Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Er ikke hard bagen den som heter joey å som er gått ut av produksjon?! skal til eng i jan å skal vi ha den vognen får vi joey bagen fra belgia...
**My little Miss drama and I** Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 www.mutsy.com jo.. den sia er ennå opp!!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå