map79 Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Hei Er det noen som kan fortelle meg når jeg kan vente meg mensen? Mistet mitt 6 uker gamle foster 13. juli. Har hatt sex uten kondom (da jeg ENDELIG sluttet å blø) - men vet ikke når eggløsning er etter abort? Noen som sitter med kunnskap om dette? Syns jeg har ventet lenge nok med barn nå, ble skikkelig gira og gikk rett i mammamodus da jeg fikk positiv test allerede første måneden etter vi begynte å prøve. Men det gikk jo ikke så bra da.
Gjest Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Det varierer nok når man får eggløsning etter SA. Selv fikk jeg det etter 18 dager, dvs gikk rett inn i min 32 dagers syklus kan du si...
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 selv fikk jeg mensen etter 6 uker etter spont.abort den begynner å bli normal først nå (mistet i februar) lykke til!!
Lurv Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 jeg fikk el på dag 19 mot normalt dag 17. Jeg mistet i uke 8. men det er vist veldig forskjellig.. de sier at det normalt går 4-6 uker til første mens, men det kan også ta kortere eller lenger tid Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå