tutta23 Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 heisann:) lurer på om noen kan svare/ dele noen erfaringer med meg...lurer nemlig på om jeg kan være gravid. skulle hatt mensen for 8-9 dager siden,tok da en test ca.2 dager etter forsinkelsen,men den var negativ..(kanskje litt tidlig å sjekke) nå er det 9 dager å den har fortsatt ikke kommet.. har hatt "mensensmerter" i 1uke,skjønner ingenting,den kommer jo ikke. er også trøttere om ettermiddagene,tisser ofte,stikkninger i magen og en merkelig sulthetsfølelse.. kjennes ut som jeg er konstant skrubbsulten,og plutselig småkvalm omhverandre..også litt svimete i hodet..hum? hvor lenge burde jeg vente med å ta en ny test? Hilsen fra en som ikke tør å håpe:(
Snuffen Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Tålmodige meg, hadde hvertfall tatt en til nå...
kevinsmamma Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Det står jo at hvis testen er negativ, og du fortsatt tror du er gravid, så kan du ta den 48 timer senere..
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Hei du! Kan jo høres ut som du er gravid.Men har selv gått over tiden med 14 dager.Men da hadde jeg ikke de symptomene som du har.Er jo veldig forskjellig.Hos noen blir ikke Hcg hormonet utskilt like raskt heller,jeg ville testet igjen om et par-tre dager jeg:-) Lykke til,håper du har en spire!
tutta23 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2006 takktakk.. tar en ved neste toalettbesøk! eller burde jeg vente til i morgen tidlig? gruer meg litt,ikke moro hvis den blir negativ akkurat.. Men men,får vel hoppe i det!!
Snuffen Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 morgenurinen er sterkere da den ikke er "vannet" ut med ting du har drukket i løpet av dagen. Derfor sterke resultat evt. så spørs det om du får sove i natt da....
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 17. august 2006 #9 Skrevet 17. august 2006 er det lenge siden du sluttet med p-pille da? kan jo være mensen som er uregelmessig. min har vært alt fra 4-6 uker.. fort gjort å tro at man er gravid da. særlig siden det ofte er like symptomer før mensen som når man er gravid. lykke til!! og test i morgen
tutta23 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2006 takk for det:) tester i morgen.. lenge siden jeg gikk på p-piller ja,så kan ikke være det. men grunnen til at jeg er så usikker er fordi jeg gikk 2-3uker over for 2mnd siden. da testet jeg positivt 2 ganger og følte meg gravid,men den 3 testen var negativ.. så fikk jeg mensen. sikkert en tidlig spontan abort..
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 17. august 2006 #11 Skrevet 17. august 2006 ja, det var det sikkert da. kan jo være for tidlig nå da. har selv testet neg flere ganger, men hadde sikkert lite hcg. så først når jeg var 6,5 uke på vei var den positiv. krysser fingrene for deg
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 17. august 2006 #12 Skrevet 17. august 2006 har byttet nick forresten fra babydream..
Sussa85 - snart 2? Skrevet 17. august 2006 #13 Skrevet 17. august 2006 Venter bare på info fra anonym til deg her nå....som sier : "Vet du når du hadde el da? .......ellers kan du jo ikke vite når Ikm er" dette svaret har jeg fått ørten gang.....
tutta23 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #14 Skrevet 17. august 2006 mye forkortelser her..hehe;) vet bare hva el er jeg.. å det hadde jeg for ca 3 1/2 uke siden. hva er lkm? mensen? ikke helt inni dette gitt!
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 17. august 2006 #15 Skrevet 17. august 2006 ja ikm er mensen. altså IKKE KOMMENDE mens.. vi håper jo at den ikke kommer
tutta23 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #16 Skrevet 17. august 2006 i morgen tidlig virker jo som en evighet... nesten til å bli gal av!! men, får nok bare smøre meg med tålmodighet (noe jeg ikke har) :-D
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 17. august 2006 #17 Skrevet 17. august 2006 Hei tulla23! Sier bare i like måte, jeg. Jeg skulle også hatt mensen for 9 dager siden, men ingen mensen eller positiv test her. Har testet 3 ganger i løpet av disse 9 dagene med to typer tester, Quick Response og Clear Blue, men ingen av disse har så mye som gitt meg et svakt positivt tegn. Blir GAL av å gå her og vente!!!! Har også hatt disse symptomene du nevner, alt litt om hverandre.
tutta23 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #18 Skrevet 17. august 2006 Mummi-trollet: godt å ha noen i samme situasjon:) har bare testet en gang jeg da,men får ta en i morgen tidlig..gruer meg litt. ikke moro med negativ.. men er jo fortsatt håp,siden mensen ikke kommer mener jeg;) og har jo aldri mensensmerter før samme dag,og nå har det vart en uke. krysser fingre og tær!! masse lykke til du også:-)
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 17. august 2006 #19 Skrevet 17. august 2006 I like måte! hvis det ikke skjer noe innen helga er omme tror jeg nok jeg tar en tur til legen. Greit å få det sjekket hvis noe er galt. Testet negativt sist gang i går. Kan jo ikke teste hver dag for det blir jo litt dyrt........ Krysser armer og bein:-)
m-mamma Skrevet 17. august 2006 #20 Skrevet 17. august 2006 Bare innom her en tur, er nysgjerrig... Akkurat sånn jeg hadde det nesten, og jeg var gravid!
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 17. august 2006 #21 Skrevet 17. august 2006 Skal vi teste sammen i morgen tidlig da, tutta?
tutta23 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #22 Skrevet 17. august 2006 Bea: ja, det skal vi:) spennende dette her.. og litt små skummelt. sier fra før jobb,blir ved 8 tida. Lykke til:-)
tutta23 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #23 Skrevet 17. august 2006 lillefrøya: må bare spørre litt jeg da.. jeg har også sure oppstøt,halsbrann og småraper liksom hele tiden,hehe huff.. mye greier! hadde du det? også har jeg små vondt nederst i ryggen,men for ikke å bli skuffet sier jeg bare til meg selv at det sikkert bare er mensen som kommer..
tutta23 Skrevet 18. august 2006 Forfatter #24 Skrevet 18. august 2006 Hei og hå! det ble visst negativt det.. jaja,får vente å se.. ha en fin dag!
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 18. august 2006 #25 Skrevet 18. august 2006 Ble visst negativt på meg også.... Ja, vi får bare vente og se, åh hvor jeg hater å gå rundt og vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå