Gå til innhold

September: LITE SØVN??

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen.. Ja no nærmer vi oss første bursdagsfeiring.. 3 september på oss.. spennende.. Hvordan er sove rutinene på dagtid til deres små..(vist vi kan kalle det rutine?? he he) Den siste tiden har Marius vært vanskelig å få til å sove på dagtid. han er trøtt men styrer på i sengen, hiver smukken på golvet for så å grine over den.Går eg inn til han for å gi han smukken er det jo skriking... Føler hele dagen går med på å prøve å få han til å sove.. I dag f.eks gikk jeg en tur i 10 tiden (han våknet 7). Halv elleve sovnet han og sov i 35 min. I halv to tiden var han trøtt igjen. La han derfor inn i sengen, 1,5 timer låg han der UTEN å sove, tok han inn igjen lot han leke litt før eg gav han middag.. ca 15.. La han i sengen etterpå for han var fremdeles trøtt, men neida ikke denne gutten.. ca halv fem gav eg opp.. Hvor lenge skal eg prøve egentlig??? La han kl 18.15 i dag.. sovnet med en gang.. Noen som har tips, råd.. prøver eg for hardt eller??? Alt motas med takk!!!

Ps. i går hadde han 2 lurer på til sammen 2 timer..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5965643-september-lite-s%C3%B8vn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojsann.. hatt en strevsom dag du da.. :)

Her pleier Andrea å sove ca en time halv annen på formiddagen, og det samme på ettermiddagen rundt 16.00.. tar litt tid før hun sovner enkelte ganger.. :) jeg måtte begynne å gi henne koseklut med smokken (gasklut).. da sovnet hun tvert..

Ikke mye søvn her i gården heller.. Sover 10-11 timer om natten (12 når vi er på båttur). Og har 1 dupp på ca 1 time(innimellom 1,5 og en sjelden gang 2 timer). Men hun er blid og glad, helt til jeg legger henne på dagtid, da griner hun og sutrer til hun sovner... Men hun er trøtt og trenger søvnen. Begynte nettopp i bhg og jeg regnet med at hun ville sove lenger da, men nei, 1 time og 15 min, har hun sovet etter de 2 dagene hun har vært der.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...