Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Er det riktig at man skal holde seg unna reker og skalldyr i svangerskapet? og i så fall hvorfor ? Hilsen en som er veldig glad i reker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
INGRID-17/2 Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 det er ikke farlig med reker og skalldyr. Men krabbekjøttet fra skallet bør du holde deg unna. Ellers er det jo endel fisk som man må unngå. Det er vel heller når man ammer at man må unngå det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaskrull Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 Skal man holde jeg unna reker? Oj! dette må jeg også vite om er sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaskrull Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 Okey..det med krabber har jeg lest. Godt å høre at reker er ok! Huff, jeg var på Mcdonalds i sta..vet det var dumt:( Men drakk ikke brus, da. Tok vann til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå