Gå til innhold

Forveden jeg ?? NÆÆÆ :)

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvor gammle vi egentlig er her inne jeg..

Er selv bare 21 å venter mitt andre barn..Utrolig men sant!

Måtte bli ganske fort voksen kan man si,men nyter livet!

Har verdens beste mann - eller snart mann :)

Skal gifte oss,har en nyyyydelig sønn å venter en liten baby til:)

Hus å bil har vi også:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5965594-forveden-jeg-n%C3%A6%C3%A6%C3%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 26, det samme er min kjære...og vi venter vår første, og planlagte eneste;) Er fornøyd med at jeg har blitt "såpass"gammel... Min mor var 18 når hun fikk meg og det bestemte jeg meg tidlig for å ikke gjøre. Har "levd"livet og ventet på den rette... og nå gleder vi oss veldig!:) Har egen leilighet,biler,campingvogn og en liten golden retriever på 8mnd:) Fornøyd med livet mitt ja:)

Vet du det er jeg så enig i!!

Greit jeg var jo litt for ung da jeg fikk min første,men alt det vi orker å gjøre med de små..Nå har jo vi heldigvis vennepar med unger på samme alder å vi finner på noe HVER helg med de små..badeland,bondegård,strand,hytteturer,bål i skog,aktivitets parker-ja alt det av energi vi har til å aktivisere de små!

Annonse

Jeg er akkurat 10 år eldre enn deg, og venter min første. Rart å tenke på at du er like gammel som lillebroren min, uten at det overhodet var ment som noe kritikk! Men det får enn til å tenke og filosofere litt: Hadde jeg kunnet bestemme helt hvordan livet mitt skulle bli, så hadde jeg truffet samboeren min for ca 8 år siden, og satset på å fått barn da jeg var ca 24+25 år...

Livet går ikke helt som man planlegger, men det er løye med det, det går seg til på beste måte som regel!

Annonse

Ok,forstår...jeg har også en del venner her inne så ja jeg er fra rogaland men tror jeg lar være å si i fra hvor i rogaland!

Ikke fordi det er hemmelig men vil ikke at de skal vite hvem jeg er på nick her...

Men det er jo faktisk sykt magen i fra rogaland på disse sidene..

Eller rettere sakt fra stavanger,sandnes å laaaangt utover jæren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...