Gå til innhold

Laine ღ 05.12 ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

joda, det gikk bare fint:) det viser seg å bli en gutt:) hehe

men den lille gutten vår var så sky, rompa viste han gladelig men verre med ansiktet.lå med føtter og hodet over:) hehe. den rampegutten:)

skal se om jeg får til å legge ut bilde nå ikvell:)

nå har jeg også lagt opp mage bilde:)

stakkars legen min satt i tre kvarter får å prøve å ta en titt på ansiktet, men den lille gutten vår ville ikke. enten så var det føtter eller hender eller begge deler, eller så lå han inn mot ryggraden..¨

er du langt på vej? termin?

Hei hei..

Jeg er 20+6 i dag, men skal ikke på 3D UL før 13 september, så da er jeg nærmere 24-25 uker...:) Så vi er så heldige at vi har termin 01.01.07.

Skal ta en titt på bildene dine nå...:) Hvor tok du 3D?

det var jo en spennende dato:) kan bli romjulsdrøm på dere:) vist babyen bestemmer seg for å komme litt før:) hehe

tok i bodø, hos aage steffensen, er så heldig å bare betalte for bildene 50 kr, men det er medisinske årsaker til det siden jeg får det gratis.

Nei, jeg håper den holder seg der inne til over nyttår...:) Jeg ble født før tiden, så jeg håper det ikke er sanne de ryktene om at som mor som datter... Men altså,....kommer`n så kommer`n...:) Får jo ikke gjort noe med det uansett, enten vi vil eller ei...hehe...

Dere skulle gå en liten gutt? Var det sånn? Håper vi og får vite det på UL. Jeg ville jo gjerne se det når vi var på ordinær UL, men hu var så hurpe hu jordmora, så hun gadd ikke se etter en gang.

Annonse

jordmoren min på den ordinære ultralyden var også gretten, men vi hadde på forhånd bestemt at vi IKKE skulle vite det... men hun var kvass når hun snakket til oss... syns det var unødvendig av henne....

men siden jeg har hatt to 3D og en ordenær ultralyd, og fått det gratis, så regnet legen med at vi ville vite det siden vi ikke viste det fra før...

men men... det ble en gutt, og vi er KJEMPEGLAD for det.

blir første gutten på iallefall 3.generasjon på min side. og første guttebarnebarn på samboern sin side...

så dette er jo en historisk begivenhet:) hehe

har nettopp fått vite a besteveninna mi fikk en jente, en uke for tiden.

Mora fikk henne dagen før termin, det var vel det samme med bestemoren..

men så har jeg en annen veninne der moren fikk begge ungene sine 1 mnd for tili, mens hun fik 14 dager OVER tiden.. så det stemmer jo ikke alltids..

jeg håper jeg får litt for tili 14 dager kansje, er litt kjipt for babyen vist jeg går over, og får nært jul og i desember..

er bedre å få tili januar enn midt i desember.. tenk når ungen blir eldre og jula nærmer seg, så er det masse stress med pakker,vasking,baking, pynt osv. blir så masse jul, jul jul...mens i januarer det færdig og alle kan konsentrere seg om BARE bursdagen...

Ja, men vet jo aldri, det er jo egentlig ganske håpløst å estimere når fødsel skal begynne utifra å se tilbake på mødre og bestemødre.

Den kommer når den kommer...sånn tenker jeg, men det hadde jo vært artig om den hadde kommet på termin dato, selv om jeg vet at den sjansen er liten.

Jeg syntes egentlig at man kunne få blitt satt igang på termin dato om man ville det jeg... Jeg mener, det er jo gjort klart på sykehuset uansett, fra den datoen. Har ikke lyst å gå to uker over dato og få en sånn kjempeklump baby...haha...:)

ÅÅÅåååå, så koselig. Da skal vel du på sykehuset i dag og se på nybakt baby du da... Så en fersk en hos JM her på onsdag... De er jo så skjønne...:)

Har dere funnet noen navn?

jepp:) skal selfølgelig på sykehuset idag:) gleder meg så masse. har felt en del gledes tårer idag, er så glad:)

helt enig i at en burde få lov til å bi sotte igang på termin dato. når min dato nærmer seg skal jeg gjøre alt for at den ikke skal gå over tiden...

julen vår blir jo ikke ødelagt uansett når den kommer. men vi har bestemt oss for at vist gutten vår kommer før/på termin så skal vi hjem til svigers og mamma og dem. og feire jul, med hjemmelaget kaker og mat.

kommer gutten vår etter termin så syns jeg han er for liten til en 3-6 timers kjøretur. pluss at jeg er også veldig slitten rett etterpå..

men vi får se:)

vi har falt litt for sebastian, og så tenker jeg på Sebastian Konstanstin Hegstad, hva syns du????? blir et litt langt navn, men syns det klinger så bra ilag.. blir nok bare å bruke sebastian til vanlig, og sebastian konstantin når jeg blir sint:) hehe

ble spådd for en mnd siden at det ble en gutt, og at han skulle hete sebastian... trodde ikke på det, siden det ikke er noen gutter 3 generasjoner bakover... men det ble aslå en liten gutt.. og navnet sebastian har vi tenkt på lenge før hun sa det...

kjente ikke den damen i det hele tatt.. ingen som vet hvem hun er... vi var på sakarina konsert i våje og hun kom bort til meg, tok hendene på magen stirret meg i øynene og sa"jeg ser at du kommer til å få en gutt, og han blir å hete sebastian" ...

hun så IKKE på magen i det hele tatt... syns edt der hva så sprøtt.. jeg har lett etter mange guttenavn nå. og det eneste navnet jeg liker er sebastian...

hehe.

har dere tenkt på navn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...