Gå til innhold

Haaalsbrann!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

- og nei, det hjelper ikke med melk. Det gulpes på sjokomelken også..sukk..

Og kan noen fortelle meg hvordan det er mulig å både være stappmett og dødssulten på en gang????

Hva ER det med kroppen min?? Arg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA; DET ER NO DRITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har kjøpt meg fin bok og der sto det: Noen syns det hjelper med melk, andre blir verre av det"

Unngå: sterkt krydret og stekt mat, fett, kaffe og sjokolade (NEI :-( )

Spis langsomt og ikke spis like før du legger deg. Prøv å nippe til varm ingefærte etter at du har spist. Prøv også en neve mandler eller nøtter som binder magesyren.

Skrevet

Gaviscone flytende fra apoteket er det eneste som funker litt syns jeg da...

Og den sulten ja.... Kan godt ta en brødskive 10 min ettermiddag jeg. Selv om maven egentlig er full... Rare greier...

Skrevet

REN PURE melk, mensana!!!! Kanskje den sjokoladen ødelegger hele opplegget!! ?? !!

Melk, melk, melk!!!

Skrevet

Jeg har noe mot halsbrann som jeg har kjøpt på apoteket. Husker ikke hva det heter (og jeg er på jobb nå og kan ikke sjekke det), men det er bare å spørre etter noe flytende som skal hjelpe mot halsbrann når en er gravid. Jeg fikk den anbefalt av en venninne da det var det eneste som hadde hjulpet henne. Har ikke prøvd den selv enda for jeg har ikke vært noe særlig plaget... Har den bare stående i kjøleskapet i tilfelle...

:-)

Garantert ikke mettende sånn som melk. :-D

Skrevet

Unngå sjokolade?

- og kaffe??

Eh.. er redd det blir vanskelig.

Drikker riktignok kun et krus kaffe om morgenen, så det er sjokoladen som blir verst. Eller nærmere bestemt M&M'sene! Jeg forsøkte å slukke halsbrannen med M&Ms i går kveld, men det funket ikke... - og nå skjønner jeg hvorfor, hihi..

Takk for tips!

Skrevet

Ja, tror du er inne på noe, Popkind.. Sjokoladen ødelegger nok opplegget....sukk...

Skrevet

Har hørt rykter om den apotekgreia, KrissyL, og ryktet sier den smaker Jæ.....!!! *grøss*

Med vondt skal vondt fordrives... :-))

Skrevet

Sjokolade er pyton for halsbrann, har jeg nå konstatert.

Skrevet

Ja, jeg vet at det skal smake jævlig. Men dersom det funker og reduserer/fjerner halsbrannen så skal det vel gå an å svelge det av og til ;-)

En annen venninne av meg endte med å drikke store doser med fløte og da tror jeg at det er bedre å presse i seg noe annet uansett hvor vondt det smaker. Hi hi...

Skrevet

Pyton med halsbrann! Har det selv også, og bruker nyco/fruktsalt.Hjelper ikke så lenge om gangen, men som regel nok til at jeg rekker å sovne før det setter inn. Klarer ikke det greine fra apotekt, hehe, jeg er skikkelig pingle når det gjelder å svelge ned ekle ting.

Brukte melk tidligere, men kroppen min lager kalksteiner i nyrene av melk - fått mye rart for seg etter jeg ble gravid, så det blir nyco.

Prøvd mandler, men vet ikke helt om det hjelper jeg :o)

Skrevet

Jeg sliter og med kraftig halsbrann,,,og jeg har dilla på ripsbærsaft som gjør det 10-ganger verre...hihi..

Jeg har ikke klart å sove ome nettene pga så mye halsbrann.

Fikk prøve den flytende halsbrann melka hos ei veninne , den funka kjempe godt.

dem sier vi skal holde oss unna gjerbakst,syrlige ting osv osv,men tar du en slurk av den halsbrann melka så kan du spise hva du vil;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...