PrincessElisabeth Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 hva vil dere ha? personlig vil jeg ha: -oboy -snop -popcorn -vannmelon -jordbær -smoothie -grønnsakssuppe kommer ikke på mer nå men lista kunne blitt betydelig lengre
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 oh..lystpå sjokolade kake jeg..mmm...
Minesmå:)+en til! Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 halvtinte bringebær!!! å d har eg i fryså!!! ska kosa meg me di i kveld...
PrincessElisabeth Skrevet 17. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2006 jo fått litt av hukommelsen min tilbake hadde ikke vært så dumt...og med det samme bestiller jeg litt sex-lyst til samboer, siden jeg allerede rundet hyllen for ting-vi-vil-ha-men-vi-ikke-kan-kontrollere
Sabina og gjengen Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 1stk nytt bekken, da det "gamle" er rimelig ubrukelig. 1stk vikarierende korsrygg, da nåværende er litt sliten. 1stk GOD nattesøvn. X-antall ribbein, vet da ikke om de nederste er helt inntakte lenger. 1 god pakke rier (ikke de forbanna maseriene) 1stk FØDSEL!! noen som fikser detta??
PrincessElisabeth Skrevet 17. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2006 jada det blir litt i dyreste laget siden du ikk evet hvor mange ribbin men joda...skal få det til
Gjest Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 Jeg vil ha en 5 liters blære, så jeg slipper å løpe på do en gang i timen! En stor softis med sjokoladetrekk, nytt bekken, full kroppsmassasje, nyfarget hår, 10 kg mindre rumpe, alt utstyr til babyen i hus, ren og ryddet leilighet og et nyoppusset bad... DET hadde vært stas!
PrincessElisabeth Skrevet 17. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2006 hehe jo flere ting som kommer på denne lista jo mer ting kjenner jeg meg igjen i blir nesten litt av dette vil jeg ha men kan ikke få opplegget :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå