Gå til innhold

Økt utflod.....noen andre som bruker den minste tampongen?

Anbefalte innlegg

... den gule? Eller er det bare meg? Er det "farlig"? Det er såpass mye utflod at jeg blir ikke sår av å ha den der, og jeg bruker bare tampong mens jeg er på jobb. Det føles ti ganger bedre enn et truseinnlegg.... hm... er litt usikker å dette jeg...

Fortsetter under...

Man kan jo få tampongsyke og infeksjoner og det er vel veldig uheldig når du er gravid vil jeg tro.I tillegg er det neppe bra å bruke sånt over lengre tid...det skal jo ut tross alt...og det er nok det beste! Truseinnlegg er mye bedre! Bare bytt ofte!

Huff... Man skal absolutt IKKE bruke tamponger av noe slag uten å ha mensen...!! Det står til og med i vedlegget som følger med pakkene... Beklager om jeg virker litt krass her, men vil virkelig fraråde det!!

Du får holde deg til truseinnlegg- eller det beste av alt: UTEN :-) Ingenting er bedre enn å lufte... Med truseinnlegg blir det ofte klamt og fuktig og det "puster" ikke der nede...

Annonse

jeg har også problemer med økt utflod, og har funnet ut en ting, at de "gammeldagse" truseinnleggene er mye bedre å bruke enn de nye fancy'e greiene, med hensyn til lufting og sånt! synes de nye high-tech greiene er myyye større, tettere og mye mer ubehagelig enn litt gammeldagse, små, tynne truseinnlegg.

men det er jo bare min mening, da ;-)

god helg alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...