Gå til innhold

August: Magnus ble en keiser :)

Anbefalte innlegg

Da har vår lille Magnus kommet til verden :)

Vannet gikk fredag 11.08 kl 23.30,, riene begynte 03 og var korte og regelmessige frem til kontroll kl 10 på Haukeland, da hadde jeg 1cm åpning :( Skulle komme tilbake søndag morgen for å bli satt i gang hvis ikke noe mer skjedde. Riene avtok selvsagt og ble ikke reglemessige igjen før 0130 natt til søndag, dro til føden som avtalt kl 10, hadde da 2 cm åpning. Jordmor lot det gå halvannen time før hun bestemte at vi måtte få fart på riene og jeg fikk drypp. Etter enda halvannen time hadde jeg fått 5cm åpning, men da ville det ikke mer.Jeg fikk epidural i håp om å kunne gi mer drypp, men pga hjerterytmen til Magnus kunne ikke dryppet økes. Etter vurdering av leger ble det bestemt keisersnitt og to på åtte søndag 13 august kom Magnus til verden. Han er selvsagt verdens skjønneste :) Veide 3580, var 52 cm.

Selv om fødselen ble veldig anderledes enn vi hadde tenkt oss ble det en fin opplevelse, jormødrene og legene som var på vakt var veldig flinke!

Vi kom hjem fra Haukeland i dag og gleder oss til å begynne hverdagen med bæsj gulp og soving :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5965123-august-magnus-ble-en-keiser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...