jente-med-sept-jente Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 er ny her på bim, har sittet og tittet et par dager. tenkte at jeg ikke gadd å registrere meg siden jeg har så kort tid igjen, men jeg klarte ikke la være. røykedebattene her er jo helt vannvittige. la røykerne få ha sine innlegg i fred. har selv aldri røykt, men jeg ser da ingen grunn til å rakke ned på personers iq eller jobb av den grunn. det finnes mange ting folk gjør som de aldri burde ha gjort hverken i eller utenfor svangerskapet. har selv en far som storrøyker, og han får daglig pes fra nesten alle rundt seg, siden han er den siste røykende igjen i vennekrets og familie. han svarte så kjekt til et familie medlem: du er femti kilo overvektig, snakker jeg om det til deg? det er minst like farlig som min røyking. da ble det stille. vi gjør alle våre rare ting, begynn å fei for deres egen dør først. informative innlegg er greit det, og det må man tåle. men å rakke ned på folk på den måten der har jeg ingen respekt for.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Hei og velkommen da ) Lo så tårene nesten trillet av svaret til faren din, det synes jeg var knallbra!! Folk får jammen feie for sin egen dør sier jeg bare!!
Edelweis Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 i hear that! er sååå enig. er ikke røyker selv, men la no de som vil få være det!
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 eller som jeg pleier å si...- jeg er feit, du er stygg....., men jeg kan slanke meg!!!
jente-med-sept-jente Skrevet 17. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2006 det er det faktisk ikke alle som klarer. hvorfor tror du ellers det går mennesker rundt og drar på ekstra kilo, eller som røyker, eller som går på lykkepille eller antidepressive medisiner? så enkelt er det ikke. har en mor som er meget overvektig, hun har like problemer med å slanke seg som min far har til å slutte å røyke.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 Godt poeng! Folk får gjøre som de vil for min del, men når det går utover små uskyldige liv så er det noe heeelt annet. Så røykerne som får pepper her inne har bare godt av det. Røykerne ute i den store verden kan bare holde på - bare de holder den ekle røyken sin unna meg ;-)
jente-med-sept-jente Skrevet 17. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2006 greit det å sitte å diskutere det, men å snakke nedlatende om menneskers iq er bare for dumt av voksne mennesker. har ingenting her inne å gjøre.
tira fødte 24/08 Skrevet 17. august 2006 #10 Skrevet 17. august 2006 Jeg er helt enig i en ting. Røykeinnlegg kan godt bli lagt inn på røykedebatten istedenfor her inne... er jo en grunn til at det er en egen debatt for det... når det kommer til røyk blir det bare krangling uansett. har ingenting imot dem som røyker altså, blir bare så dumt når det blir så mye krangling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå