Gå til innhold

Kan rier kjennes ut som mageknip???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall har jeg rier nå... AU! Får tette kynnere (rier), og hver gang gjør det skikkelig vondt....må reise meg å gå... er akkurat som å ha skikkelig mageknip. Trodde riene oftest satt i ryggen? Kjennes også ut som om jeg må på do og bommelomme, men kommer ingenting...

Har hatt modningsrier i 3 døgn nå, så riene er hjertelige velkomne... men det er vel ikke sånn rier kjennes ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

to av mine venner fødte netopp.. og de sa det hele startet med mageknipe. de trodde de bare måtte på do.. ! så sannsynligheten er stor. heldiggris=)

Skrevet

oi... jeg drakk nettopp en blanding med whiskey, olje og juice da... det blir gitt til kvinner på overtid på noen sykehus for å starte fødselen. Men jeg har mageknip kun når magen strammer seg....nå er jeg helt fin igjen liksom... men snart kommer det en ny.. au au... tror allikevel ikke det er rier.. det er for godt til å være sant.

Skrevet

Hva slags olje?

Skrevet

Olivenolje... tok en del av hver - i overkant av et halvt melkeglass. Men jeg vet ikke hvor mye av hvert sykehusene gir da...tok det på gefülingen jeg. Men det funker asså... nå har jeg vært på do to ganger (sorry detaljer) og kynnerne kommer tett og er vonde! Går her og vagger og raper whiskey og olivenolje...nam nam...

Skrevet

Hehe, jeg må le av deg Sizza! :-) Whiskey og olivenolje! Utrolig at du klarte få det ned!

Har hørt at mange fødsler starter med mageknip og løs mage, så går det over til å bli som mensverk som blir sterkere og sterkere.

- Hvordan går det med deg nå? Har det fortsatt utover kvelden?

Skrevet

hehe...kan høres ut som at noe er på gang. men husk at riene blir somregel enda sterkere når du reiser deg og evt går, enn når du sitter.

Skrevet

virker som om noe har skjedd, å kanskje noen har dratt på sykehuset? ;) heldiggriiis. men huff den blandinga, e klare ikke tanken på å skulle svelge det hehe...

Skrevet

Når det lukter olivenolje av prompen din så begynner du å tenke hva i alle dager du driver med... jeg er her enda altså - ble ingen fødsel i natt. Skal ikke si at den blandinga smakte godt, men det gikk egentlig greit. Har hatt tidvise kraftige tak i hele natt og har det fortsatt, men ikke noe mer enn kraftige kynnere... litt vondt i magen da, men det er nå jaggu meg ikke rart... og den olivenolja var jo rene lakseringsolja...

Skrevet

Hei hei... Fortsatt ikke dratt på sykehuset nei?

Jeg har vondt som fy selv jeg, vi får heie heie på at vi føder snart :o)

Skrevet

er du der fortsatt ?? lykke til;)

Skrevet

Nå gir jeg opp, har ikke du fått ut den gutten din enda????

har litt angst for mine styrtfødslerjeg, men det må jaggu være bedre enn den ventinga og masinga med kroppen din... Stakkar deg pia.....

Men nå er du vel dratt eller???

Skrevet

Næmen hei på deg Lille sol@!

Dratt jeg nei? Neida, jeg blir nok sittende her med kynnerne mine i flere dager til... har hatt modningsier i 4 døgn nå, må snart være overmoden!!

Men jeg har ikke vondt altså, så jeg klager ikke... kynnerne er veldig vonde til tider, men ikke alltid. Så du tok grundig feil da du tippa at han var ute før kl 3 her en natt ja, hehe... krysser fingrene for at det skjer noe i løpet av helga :-)

Skrevet

Ok, har veldig lyst til å si at han kommer i helga, men vet ikke jeg!!!!

Tror gutten din har egen vilje som er meget bestemt......

Han trives så godt i magen din at der vil han bli.... Eller så er han fryktelig sjenert.... HIHI

Hmmm du får holde oss oppdatert da Sizza

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...