Gå til innhold

SE HER ALLE SAMMEN!!!

VåreSøteSmå

Anbefalte innlegg

rett under dette innlegget er ett innlegg jeg gjerne vil at alle ska lese,trenger ikke lese alt,men d nederste som jeg har skrevet.

innlegget heter:

om å miste spiren.LES

de som får annfall av å lese:LA VÆRE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det hadde kansje vert ein ide å slutte å banne så mye så kunne vi kansje tatt dine innlegg litt mer seriøst !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest det allerede, og er helt enig i det du sier, men orker ikke engasjere meg i den debatten mer, blitt litt oppgitt av det hele. Ja, det finnes andre forum man kan legge ut at man har mistet, men man må da få lov til å skrive om sine bekymringer her inne også.

Folk er forskjellig, også inne i slike forum, slik at må vi bare la folk få komme med sine meninger. Det er derfor disse finnes. Dette er nok ikke det förste, og ikke det siste innlegget som vil provosere. Da jeg tidligere i år var mye inne på bli gravid, var det noen som måtte slenge med leppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANONYM: for d første så kunne du la være å trykke på anonym knappen om d var noe du ville si.. stå fram m ditt eget nick.. eller e du for feig??? var ikke mye banning i d innlegget,men ja ble litt irritert og ganske oppgitt over kor tankeløse enkelte er..

KNASBOLL: jepp folk e forkjellige, alle har vi hver våre meninger,og d sku bare mangle,men d finnes jo grenser over kor frekke folk er..kunne jo vært de selv.. nei orker ikke engasjere meg i d..de får stå på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...