Edelweis Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 jeg lurer på hva jeg må gjøre for å få keisersnitt! jeg gruer meg shikkelig til fødselen og mange ganger er jeg så redd at jeg bare ligger å gråter i sengen min om natten etter at min kjære har såvnet! alle sier bare; neida, d går så bra så... men nå har jeg virkelig begynt å vurdere ks. jeg er førstegangs. har et veldig trangt bekken, noe jeg ville de skulle sjekke ut. men da sa jordmoren at nej det kunne dde ikke sjekke før jeg hadde bra nåkk åpning. men da er jo nesten hele meningen borte.. jeg er så redd..! det er nesten ikke til å holde ut. klarer omtrent ikke holde maska lengre når folk spør om eg gruer meg!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Hva mener du med at du har et trangt bekken? Hvordan vet du det?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Dette lurer jeg også på for jeg er skikkelig redd for dette her selv...
Edelweis Skrevet 17. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2006 en kan ense det på formene over hoftene. legen min sa det var en stor mullighet for at det var litt for trangt. han har jo kikka litt oppi der en par ganger. i tilegg er jeg veldig smal over hoftene. er ikke for tynn.. langt i fra..men det meste ligger på magen. hofter å lår er smale! det er jo bare en redsel. i tilegg har jeg arvet akkurat samme kropp som min tante.. å da snakker vi kliss like.. alle synes det nesten er litt rart at vi er så like. å hun måtte ta ks pga for trangt et bekken! uansett så er jeg veldig redd for det jeg skal igjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå