Edelweis Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 mange ganger er det rett å slett kjempe tungt å puste. er dette normalt. en natt våknet jeg av at jeg måtte tvinge meg selv til å puste. dette skremte meg litt! er det normalt at det blir tyngre å puste. er i uke 33. synes det er ekkelt.. magen er liksom så stor at jeg ikke får puste fritt!
Mamsen86 Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 I feel your pain! Akkurat NÅ sliter jeg med det samme, det er ikke HELE tiden.. Men ofte!! Kjennes nesten ut som om at jeg skal bli kvalt, får liksom ikke til å puste ordentlig, hvis du skjønner?! Er helt normalt, en liten tass som presser lungene litt hehe!
Edelweis Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2006 åhh.. det var da endelig bra.. ble litt nervøs! det kjennes faktisk ut som å bli kvalt ja.. er ikke så godt akkurat! men ... hva er det ikke vi må igjennom for det lille underet! hadde vert rart om vi ikke skulle hatt noen nykker å da.. den lever faktisk inni oss. er litt rart å tenke på synes jeg.. men jeg gleder meg til den kommer ut! er litt lei! =)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Ja,har også hatt det slik.Samt at jeg synes det er blitt tyngere å puste generellt.
Ruth-Lina Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Jeg har det også som deg! Allt er tungt!Våkner noen ganger om natta jeg også av at jeg må trekke pusten.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 jeg har det slik jeg og. er i uke 32.
Tredje nurk underveis Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 Jeg synes også det er tungt å puste, spesielt når jeg skal sove. Søstera mi kommenterte at jeg pustet så tungt her om dagen, for jeg puster med pustelyd ... Men når babyen kryper nedover bekkenet, blir det sannsynligvis bedre. Nå blir jo lungene og alt helt skvisa!
_svana_ Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 Jeg har det også sånn, og jeg er i uke 29. Hos meg kommer det spesielt på formiddagen, og det er liksom ingenting som hjelper... må bare vente til det går over. Slitsomme greier... sukk.
ballong Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Ja , nå er jo magen på det høyeste i noen uker...uff ...strekk ut ryggen og ta livet med ro:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå