Gå til innhold

Zhyrie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes dette er så vakkert!

 

Zyhrie Madeleine.

 

Er veldig gotisk av meg sånn til opplysning. :)

 

 

 

Ricke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om du er gotisk av deg, er det jo ikke sikkert at ungen blir det. Det er viktig å tenke på at det er et barn du gir navn, og ikke en leke. Tror jeg ville valgt et navn som ikke ville ført til så stor frustrasjon, bare tenk på alle gangene i livet ungen må forklare hva hun heter, og ikke minst hvordan hun skriver navnet sitt. Tror ikke dette vil føre til at ungen blir glad i navnet sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Det KUNNE vært fint, men jeg synes faktisk ikke det. Zhyrie.. Rar skrivemåte, må bare prøve å skrive det annerledes: Syrie...

 

Næij, det høres ikke helt bra ut... Tenker på sånn ekkel, stinkende syre.. Nei, huff...

 

Tror jeg ville valgt et annet navn til ei lita jente!:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke det var vakkert, det ble for tungt og jeg synes ikke det klang pent. Hva med Saga Madeleine? Synes Saga er et vakkert og eventyerlig navn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saga hmm.. det likte jeg veldig godt fakitsk :)

 

Så dere syns ikke Zhyrie var noe fint?

 

 

 

 

 

Ricke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kombinasjonen du valgte syns jeg det klinger fint, ville ikke valgt det som eneste fornavn, men siden du tenker dobbeltnavn, så kan jo jenta bare velge det bort om hun ikke liker det. Og om hun som deg og meg skulle komme til å bli litt "alvisk" =) så vil hun elske det. Jeg tror også at hun vil sette pris på at mammaen hennes tenkte litt utenfor rammene da hun valgte navn til akuratt sitt barn, at det er lagt litt flere tanker ned i navnet enn de som henger seg på motebølgen....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar :)

 

Vi står fortsatt fast på det navnet, hvis det ikke kommer noe annet som tar meg med storm :).

 

 

 

 

 

Ricke..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt for sære navn, men dette ble litt for tungt i skrivemåten. Har selv et litt sært navn. Er glad i det, men er slitsomt å ALLTID måtte forsvare eller forklare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...