Gå til innhold

Oktober: STAVANGER-TREFF!!


FIFFI *nybakt 2barnsmamma*

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Vett me alle har lyst t å gå på treff, men ingen så komme me idear så då spør eg:

 

Ka ti kan dåkk? dagen eller bare kveld? Någen forslag t kor me kan mødas?

 

E jo litt lurt å gjør det snart, siden me ikkje har så sinnsykt mye tid igjen før me ploppe de ud!! :)

 

For min del så kan eg alltid eg..går hjemma å trør t alle døgnets tider! Hadde våre kjekt å troffes på Harbour eller någe i den duren....

 

Hiv dåkk på denne her..sei ka dåkk vil!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

meg og sjønnassen her kan nok heila tiå, men dårr e sikkert någen så jobbe å sånnt...Hørra me di fysst!! kan jo ta Harbour hvertfall!! Det e så koseligt der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E gjerna m eg og! Jobbe på tirsdagskvelden, men e ellers ledig.... Så eg bare ser ka tid som blir satt opp..... Harbour e kos d:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går hjemma om dagene eg og så det passe for meg, hadde vært kjekt og troffe någen så e liga langt på vei så megi og fra Stavanger selvf. verdens beste by:-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, då e me 5 t nå! kan når som helst utenom tirsdagskveld!

Andre folk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kan kveldstid somregel alltid, og jobbe annenhver dag nå. har "fri" tirsdager og torsdager og av og te mandager. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo du må.. for eg tør(håbe eg) , og eg syns sånnt eg kjempeflaut og skummelt.. så då tør ihvertfall du! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dåkker ta dåkk isamen her...hehe! me e jo alle i same båd, ingen har gjort dette før! så e me jo rondt same alder og!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jada.. eg har bestemmt meg for at eg ska tvinga meg sjøl te å gå, sama ka! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe... e d lov å ha me seg honnen:p neida:D bare tulle eg.. ska nok klara å manna meg opp t å gå:P hehe.. sei kor å når så e eg der eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då e me 7 påmeldte allerede!! Ser ut som om torsdag e den dagen så e passande foreløbigt!! Men vett dårr va andre og så ville ver med! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg òg har kjempelyst!! kan hvilken som helst kveld. Berre få tid og stad, I`ll be there!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne også være med, men det kan være at jeg ikke kan være med denne gangen (har fått beskjed fra legen om å ligge på rygg i en uke til...så jeg får ikke sitte så mye på cafe akkurat nå..).

 

Men hvis dere rekker å ha treffet, håper jeg på å få være med på neste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at mange vil ver med!! =) Hadde jo vært kjekt å fått med deg og, Lisalady..Kan jo ver det drøye ei uka t før me komme oss ud! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ey! e me eg og! :)

snakkte jo om d her tidligare og, men så blei eg uden data ei stonn... så eg blei gla når eg såg at dåkk fremdeles planla d, sånn at eg og kan ver me.. :)

ser ud så eg bler minstemann i flokken då... hehe... men men... d sga eg nok klara å øveleva.. får bare håpa eg finne på någe lurt å sei då... har ein tendens te å ble litt sjenerte når eg treffe nye folk... jeje... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg og vil bli med,sjøl om eg nesten blir veteran i forhold te dkr andre..he he.:)

blir tredje gutt på meg..

eg og er fleksibel med tanke på tid og sted.:)

 

ninni73

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder spele ingen rolle!! :) Kjekt å få me alle!! Då e me 12 stk t nå!! Virke som alle kan alltid nesten..=) Drøya det ein dag og to t for å se om andre melde seg på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:0)

Det hørtes koseligt ut....jeg prøvde å¨komme på det forrige treffet men det ble litt vel travelt siden jeg er i oppstartfasen av å starte en helt ny barnehage.

Jeg har gjerne lyst til å komme på ett nytt treff og for meg passer det helst på ettermiddagen. Etter kl.5 hadde vært fint og ellers så passer det når som helst i helgene.

Klem Tonerø:0)

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss her har vel vært på treff før då?? =) Bler koseligt!! Då har eg kommt fram t at kveldar passe best for alle då, itte klokkå 5. Så vett eg at tirsdagskvelden va dårlig for någen, så me kan ta av de andre dagene då??? :) Bare kom med forslag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...