♥Spirevipp♥ Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Jeg fant ut i går at jeg er gravid, og er 4 uker og 6 dager på vei! Jeg har mistet 2 ganger før i uke 5 og i uke 7, og er selvsagt litt nervøs for at det kan skje igjen! Nå har det seg slik at jeg og min kjære har blitt enige om å ikke fortelle om dette før vi er lengre på vei! I dag når jeg kom på jobben så leste jeg at meg og mine kollegaer skal på seminar til Amsterdam i slutten av august....dvs. at jeg synes det er alt for tidlig til å fortelle min sjef dette. Jeg har foreløpig et engasjement i jobben ut januar 2007, men med muligheter for fast....Hva skal jeg gjøre? Skal jeg sykemelde meg? Skal jeg fortelle min sjef? Jeg vet at dette er en fylletur uten like, har vært med dem en gang før på seminar! Jeg har heller ikke fortalt at jeg er gravid til noen i familien enda, så dere er de eneste som kan hjelpe meg nå!!!! Jeg trenger sårt noen råd eller tips? Kommer jeg med en antibiotika unnskyldning så skjønner de hva som er i gjerde.....Jeg vil jo være med på turen, men jeg føler nesten det er et drikkepress!!! HJEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!!
~Maja Mor~ Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Oy! For et dilemma! Men enten så hadde jeg droppet turen eller så hadde jeg gått på antibiotika bløffen. Men det går ikke an å si at den helgen er du opptatt (hvis de ikke har spurt deg enda), finn på et eller annet...en vennine som fyller rundt år, stor fest o.l ?? Vet ikke jeg...
maybe now Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 seriøst sykemld deg..gå til legen og si det som det er..so du er kvalm ol.. og orker ikke fly osv.. lykke til!!
Siss75 Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Eller fortell det til sjefen? Har ikke sjefer taushetsplikt, da? Men er kanskje vanskelig å skulle fortelle det uansett. Anyways, GRATULERER med spiren!! Håper den klamrer seg fast, lykke, lykke til, hvertfall! Håper alt ordner seg til det beste.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 med "drikkepress" tror jeg at jeg hadde droppa å reise, i alle fall dersom de kjenner deg som en som er med på leken ;o) - da blir det nok ekstra mistenkelig om du ikke drikker. du får finne på en unnskyldning for akkurat den helga (noens bursdag, arrangement, et eller annet) som ikke er så mistenkelig. lykke til og GRATULERER!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå