Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 vondt i ryggen.. er det et tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 dytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 Tegn på hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 gradivitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 17. august 2006 #5 Del Skrevet 17. august 2006 Kan godt väre, men kan også väre et tegn på at mensen er i anmarsj, dessverre. Du får ta en test, så får du vite. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #6 Del Skrevet 17. august 2006 JA!! Det er et tegn på at du er gravid. (Og Ja, det kan odså være et tegn på begynnende SA, men har du ingen andre symptomer trenger du ikke bekymre deg, det er soom sagt et graviditetstegn også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #7 Del Skrevet 17. august 2006 hm, men hadde ein mens men da var så lite så tok ein test men den va negativ men no har eg fått så vondt i kors ryggen å er veldi oppblåst. sikkert ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #8 Del Skrevet 17. august 2006 har så vondt i ryggen att eg vett kje om eg ska stå ligga,el sitta:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #9 Del Skrevet 17. august 2006 nåken så vett om nåke så hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #10 Del Skrevet 17. august 2006 dytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå