♥Cherrypie♥ Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 hei! Hvordan er det mulig at noen får mage så tidlig,bortsett fra oppblåstheten? Livmora ligger jo godt planta bak bekkenet helt fram til 12 uke! hmm... vet at noen er oppblåste vært det selv men har helt flat mage nå heldighvis! ikke godt å være oppblåst:-( Men syns det er så mange som skriver at de har fått mage osv.. jeg vil å ha mage snart er i min 12 uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 søndag som kommer er jeg i uke 20, å jeg har neste ikke fått noe mage, for di som ikke vet noe, klare di ikke å se at jeg er gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor til 4 i mars Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 flergangsfødende får ofte mage tidlegere enn første gangs, det varierer veldig men noen har mye fostervann tidleg mens andre har lite leste nettop att i uke 10 var det normalt med 0.5l-2l fostervann og da seier det seg jo sjøl at det vises forskjellig også. med de tre siste mine sa magen min bare pang og ble stor med en gang mye pga oppblåsthet men og pga magemusklene ga etter . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 IKKE skjønner jeg hvordan megen kan bli så stor når livmora er så liten, men det BLIR den. Jeg er ikke oppblåst, men SYNLIG gravid. (Og nei, det var ikke slik første gang...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. august 2006 hmm..har lest det er mellom 1-2 liter fostervann rett før fødsel jeg..hmm.. livmora er på str med en appelsin i uke 10..2 liter vann går da ikke eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingen Skrevet 17. august 2006 #6 Del Skrevet 17. august 2006 Har en gutt på 8 mnd, han ble tatt med keisersnitt, så magen rakk ikke å trenes opp så mye, er 8 uker på vei nå og det synes godt! Veldig rart, men uten gode magemuskler skjer det ting fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå