Den drygaste Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 jeg trenger navn som passer til ada, adelen eller ailin...noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Ada, Adelen, Ailin og: Anna Annika Amalie Amelia Anja Aina Andrea Amanda Ane Aurora Angelica Angelina Annabell Anette Fant du noen du likte?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den drygaste Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. august 2006 ja de var kjempefine alle sammen, men jeg trenger noe som passer i samme navnet tror jeg forklarte litt utydelig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 OK, da skjønner jeg;-) Hehe...! Ada Adelen Ailin Ailin Aurora Ailin Karoline Ailin Christine Ailin Marie Ailin Mariell Ada Katrine Ada Sofie Ada Nathalie Ada Marie Ada Olivia Ada Josefine Adelen Amalie Adelen Angelica Adelen Marie Adelen Sofie Adelen Cathrin Adelen Emilie SÅNN... Det var kanskje sånn du tenkte det;) Noen som funka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla78 Skrevet 17. august 2006 #5 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg syntes Ada Sofie hørtes fint ut c",) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den drygaste Skrevet 18. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 18. august 2006 jepp de var fine... meg og sambo har diskutert ada sofie tror det blir det det var fengene:) ada: vakker,glad sofie:visdom hmm ingen dårlig kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. august 2006 #7 Del Skrevet 18. august 2006 heeelt enig, Ada Sofie var kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #8 Del Skrevet 18. august 2006 Så fint at du likte de! Ada Sofie synes jeg også var finest av de jeg foreslo:) Bra betydning, fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #9 Del Skrevet 19. august 2006 Ada Othilie eller Ada Maline Men Ada Sofie var også nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
varg veum Skrevet 19. august 2006 #10 Del Skrevet 19. august 2006 ada , adelen og ailin-- Hva med M ailin eller M adelen..hehe Stine adelen ? Ada tomine? Ada isabell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå